( _ventura_ | 2019. 04. 10., sze – 22:01 )

Most kiindulok a saját példámból. Vidéken dolgozok sok éve egy cégnél. Talán vidékhez képest a fizum is elmegy. Viszont ha váltani szeretnék akkor mozdulni kell. Nahh most így 1 interjú igen költséges tud lenni, mert utazni kell 2xx kmert. Közelben nem sok más lehetőség van, vagy ha igen akkor fizu is hasonló. Szóval blindre 2xx kmert furikázgatni baromira nem mókás legalábbis számomra. Ha lenne egy bérsáv akkor már egyből mondhatnám, hogy megéri-e foglalkozni a céggel vagy nem.

Fogalmam sincsen mennyi a most a IT -s fizu. Természetesen a marketing, média csillagászati pénzekről ír, de a valóság sokszor nagyon nem annyi. Ha kérdezek valakit akkor csak mismásol, meg titkos stb. Viszont akkor kíváncsi lennék honnan vannak a statisztikák :D Mert van védeki rendszergazda is aki jó ha br250 et keres, ami köszönőviszonyban sincsen a hwsw -által publikált adattal.

Szóval ez így vicc.

Boltban is kötelező minden termék árát kiírni, hiába szabad árak vannak. Aztán az egyik helyen 150 másik helyen meg 450ft ugyanaz a kenyér :D Sőt ha egy bolt reklámújságot ad ki abba is igencsak beírja az árakat, nem csak annyit, hogy gyere jó lesz itt neked vásárolni, mert ez jobb mint a másik bolt ahol pl.: most vásárolsz.

Szóval lehet sikeresebb lennének az álláshirdetések is lenne ár, ugyanis ilyenkor a cég el akarja magát adni, és ahhoz az igencsak szokott kelleni :>

Fedora 29, Thinkpad x220