( azbest | 2024. 03. 22., p – 17:21 )

Mostanában amúgy is olvasni panaszokat rájuk. Nekem most volt olyan kalandom, hogy két különböző szlovák webshopból jött gls-es rendelés. 

Az egyiket címre kézbesítésre lehetett csak egyszerűen, annak a lépéseiről a gls-től jött email (követési számot foglaltak, átvették, úton van).

A másiknál gls szekrénybe rendelés volt és nem jött sem sms, sem email arról, hogy feladták. Már épp érdeklődtem a webshopnál, hogy tényleg feladták-e (saját rendszerükből jövő státusz változás jött, de gls-től nem). Szóval érdeklődtem, mert ha nem jönnek meg az értesítések, akkor nem fogom tudni átvenni a szekrényből. Aztán elkezdtek jönni már arról, hogy a szekrénybe fog kerülni és megérkezett oda és nyitókód. 

Szóval végül is jól sikerült mindkettő. Talán más szerződése van velük a két cégnek vagy valami miatt más a folyamat szekrény és címre kézbesítés közti az értesítések terén.

De egyszer MPL is jött szombaton az irodában... nem munkanap szombaton. Péntekre számítottam a szokásos átfutási idők alapján, de úgy tűnik valamiért pénteken megállt a folyamat és szombaton próbálták bepótolni. Szerencsére hétfőn újra próbálták és kihozták.