( nns | 2024. 04. 10., sze – 12:20 )

Arra utaltam, hogy az élelmesek akkor veszik meg az autókat amikor olcsó. Várkonyi esete mutatja, hogy bármennyire nem szíve csücske a villanyhajtás van olyan szituáció amikor az éri meg... (és most az idő nagyrészét egy általa nem kedvelt márka általa nem kedvelt hasjtásmódjával fogja tölteni majd minden nap 😊)

A nagy villanyautó értékcsökkenés mögött is sokszor az van, hogy még az újat is listaár alatt lehet megvenni. (Az értékcsökkenést viszont a listaárhoz hasonlítják)

 

A Dacia Spring sikere is mutatja, hogy volna igény kicsi-olcsó villanyautóra - és a jelenlegi állományban is elég sok ilyen fut. Az tévképzet, hogy csak a tehetősek és az early adopterek vesznek villanyautót. Világszinten 2 év alatt 140000-et adtak el belőle: https://media.dacia.com/new-dacia-spring-more-appealing-than-ever-still-as-electrifying/ Egy ilyennel nehéz villantani bár a narancssárga visszapillantó elég menő :)