( nns | 2024. 04. 12., p – 13:25 )

Hol terelek? Hoztam statisztikát az EVk között a prémium márkák arányáról. Hoztam konkrét példát olyanról aki olcsón jutott EVhez. Elemztük kicsit a típusokat. Ez szerintem mind a témánál maradást szolgálja. Nem csak a jómódúak EVznek. Ez lehet jellemző volt amikor kevés és csak drága EV volt, de ma már egyre kevésbé jellemző.

Magyarországhoz hasonló országokban meg tudják venni?

Ja ha a gazdasági teljesítményben hasonlóakhoz hasonlítunk akkor nem, nem tudják megvenni. Mondjuk a románoknál sok ottani gyártású új Dacia Springet vettek magánszemélyek (támogatással).

Elmeorvosnál voltál, és megvan a diagnózis?

Egyszer elmondhatnád, miért választottál ilyen nick-et.

Azok a "kevésbé tehetősek" valóban megengedhetik maguknak

Ez látod jó kérdés. Mégis a ma is futó Suzuki-k Magyarországon lettek először forgalomba helyezve, magyar magánszemélyek vásárolták elsősorban. A II-es Swiftek korában igen durva volt már a hitelezés ez igaz, de itthon gyártott itthon vásárolt kocsik voltak tömegével.

Ezzel az erővel arra is kíváncsi lehetnél, hogy a magyar gyártású BMW-k úgy fognak-e fogyni, mint régebben a Swift.

A Swift volt "a mi autónk". A német prémium márkákat sosem szánták a magyar vásárlókank. A BYD viszont tömeggyártó. Szeretnék beteljesíteni sokak álmát, hogy új autót vehessenek. (BYD - Build Your Dreams) Én számítok rá, ha beindul a gyártás szegeden a Dolphin az a kategóriáján belül nem lesz drágább a benzineseknél. (a keresletet viszont meghatározza a vásárlóerő is - ide jön az a kérdés, hogy ténylegesen előre megyünk-e)