( hajbazer | 2024. 04. 25., cs – 23:58 )

A "lehetőség" nem "használat".

Na ne mondd, tényleg? Mert ennyi erővel akár vissza is fizethetné a szolgáltató az el nem használt sávszélességet, meg mobilnetet. Jahogy azt már nem, mert kell a befektetőcskék új yahctjára. Ha egy előfizető fizet, azért fizet, hogy lehetősége legyen használni az okostelefonját, okostelefonként. Nem azért, hogy az ügyeletes költségoptimalizáló kihozza az Exceljében, hogy ő nem használja eleget a rendszert, hogy ne húzzuk ki alóla a talajt. Aki nem hívás közben használta el a 100% mobilnet-keretét a VoLTE-inkompatíbilis telefonjáról, az is ugyanúgy okostelefont vásárolt és okostelefonra fizette ki a havidíjat.

És a szolgáltatót az érdekli, hogy mennyien _használták_ az adott szolgáltatást - ha kevesen, kevesebben, mint amennyiért megérte fenntartani, akkor bizony megy a levesbe.

Semmilyen mutatót nem láttunk arról, hogy a szolgáltatónak nem éri meg fenntartani. Ez részedről egy sejtés. A hatóság feladata az lett volna, hogy ezeket is figyelembe véve az igazságosság elvét kikényszerítse és az előfizetők érdekét képviselje a multikkal szemben. Nem ez történt.

saxólok, hogy rohadt sok éve szolgáltatói forgalmazásban nem volt olyan készülék, ami legfeljebb 3G-t tudott

https://a.te.ervelesi.hibad.hu/lenyegtelen-konkluzio

Nem beszéltem 3G-only okostelefonokról. VoLTE-inkompatíbilis 4G-okostelefonokról beszéltem, amiket hívás közben csak és kizárólag 3G hálózaton lehet okostelefonként használni.

gyakorlatban nem igazán volt olyan okostelefon, ami nem tudott 4G-t.

Az, hogy tud 4G-t, nem jelenti azt, hogy tud VoLTE-t.