( nns | 2024. 05. 02., cs – 12:02 )

A felvázolt esetben - 3 gyerek kiszedése a gyerekülésből - irreleváns, hogy van-e vésznyitó belül. Az ajtót a gyerekek amúgy sem tudják kinyitni, főleg ha a gyerekzár is be van kapcsolva (amit a gondos szülők mindenféle kocsikban be szoktak állítani). A Tesla hátsó ajtót meg kívülről ki lehet nyitni. Valószínűleg a hatóságok megvizsgálták ezt (és ezért is lehet, hogy más piacaokon más a kiépítés - van ahol megkövetelték a manuális nyitást belülről van ahol nem)

 

Arról nem beszélve, hogy ebbe a Tesla-ba nem fér el 3 gyerekülés hátra. Az enyémbe (e-Berlingo) elfér a három gyerekülés, de a gyerekzár mechanikus és az ajtó belsejében van. Belülről nem hozzáférhető - ha az be van kapcsolva akkor nem lesz ajtónyitás belülről. Ha nincs bekapcsolva a gyerekzár akkor sem fogja tudni mindenki kinyitni (főleg nem a kicsi gyerekek) mert a tolóajtó nyitásához erő kell. (nem elektromos - ha az lenne sem lennénk előbbre hiszen a kérdéses szituációban nem menne a motor)

 

A vezető ülésből a Teslából is mindig ki lehet szállni áramhiány esetén. (ha nincs egyéb olyan tényező ami ezt megakadályozza)