( hedermisi | 2023. 09. 19., k – 22:59 )

(pszt! pssszt! Igen, neked suttogok! Ha tényleg érdekel a téma, mert EU-ban élsz és van jogsid, akkor érdemes elfelejtened amit eddig olvastál. Sajnos újságíróra a csóró indexnek nem futja, ezért az cikk írója kénytelen volt megkérdezni *egy képviselőt aki részt vett a vitában arról hogy mi volt a vitában* - komolyan, nem vicc, nem én találom ki, olvasd el!

Szerencsére ha tudsz magyarul, angolul vagy az EU akármelyik nyelvén, elolvashatod [1,2], hogy mi hangzott el így újságíró híján is. Várok....

Igen, ez van, nem 110-et mondott (azt az B-nél kisebb bármilyen jogsira mondta), hanem a B-re 130-at (ugye az Autobahn miatt van ennek egyáltalán értelme). Dehát egy kis csalás csak belefér amikor jönnek az EP választások nem?! Majd az újságíró úgyis fact-checkeli... oh, wait.

Ha látsz tech-es újságírót, kérlek küldd el neki:
- a titokzatos szakmai szervezet (khm lobbicsoport khm) nyilatkozatát [3] látni fogod, hogy ők azért nem álltak bele a 110-be :) [3]
- magát a proposalt amit most akarnak finomhangolni [4]. Ha van elektromos autós ismerősöd neki is szólj (e szerint még +750 kiló az akksi miatt a jogsira, max 4250-et vezethetsz!)
- de főleg, a háttértanulmányt az egészhez [5], kvíz: benne vannak-e a magyarok a top 3 külföldön gyorshajtó nemzetben?

bocs, és kösz, hogy rám szántál egy percet az itt folyó műsor közben)

[1] https://www.europarl.europa.eu/meetdocs/2014_2019/plmrep/COMMITTEES/TRA…
[2] https://www.europarl.europa.eu/meetdocs/2014_2019/plmrep/COMMITTEES/TRA…
[3] https://www.europarl.europa.eu/RegData/etudes/BRIE/2023/749788/EPRS_BRI…
[4] https://transport.ec.europa.eu/system/files/2023-03/COM_2023_127.pdf
[5] https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/HTML/?uri=CELEX:52023SC0…