( andrej_ | 2023. 09. 20., sze – 08:29 )

Gondolom tudod, hogy egy óraállítás az Európai Bizottságos ügy, ami nem levezényel, hanem egyeztet, és 100%-os egyetértésben hoz döntést, amit utána adott határidőig a nemzeti parlamenteknek is át kell ültetni a saját jogba. Az EP meg hát hogyismondjam, szeret néha túlpörögni, és sok esetben csak ilyen irányelv, meg jó lenne ha döntéseket hoz, amit aztán a Bizottságnak még jóvá kell hagynia.

Az óraállítás valszin ott jár, hogy "még egyeztetnek", és valszin egyébként sem volt túl fontos az elmúlt években a covid, és háborús dolgok miatt.

Megint értelmetlen a max nettó tömeg, mert akkor az 1500 kilós furgont/kisbuszt most pakolhatja végülis 3499 kilóig? Vagy mire gondolt a költő a nettó tömeg alatt? Van egy önsúly, ami öntömeg, és a jármű megengedett maximális tömege, meg van a jogosítvány szerint vezethető jármű vagy járműszerelvény össztömege. Erre már itt kettő hsz született, amiben elírás a 110, és ott a teljes EU-s munkaanyag, tehát munkaanyag, nincs bevezetve. Bár ott ahol tiktok videjóban jön a bejelentés, és facsén a visszavonás, azért ott bármit is könnyű elhinni, ez oké.