Arról beszéltünk hogy egy CPU cycle mennyi volt az idő alatt.
Akkor már vegyük be az (akkori) 60 Hz-es monitor 16.6 ms késleltetését is. De az legalább egy őszinte 16.6 ms volt, tekintve hogy a CRT nem tudott bufferelni, ami jött be hátul, abban a pillanatban azt adta ki az elektronsugár. Nem volt input processing, stb.
Valamiért a gamerek ma is a PS/2 billentyűzeteket preferálják (ami pont ugyanaz az interfész, mint az AT-ben), és ha jól tudom pont azért, mert az interruptra megy.
286-ról nem tudom milyen emlékeid lehetnek, nekem ott van lent a pincében, előszedem bármikor, egy Win 3.1 notepad alatt SEM fogod látni a frame-eket scrollozáskor (igaz, az 20 MHz-es).
Vagy ott talán, de egy sima szöveges editorban biztosan nem.
Amúgy itt az összehasonlítás:
https://www.youtube.com/watch?v=nI3C9yLVsVE
Valójában nem nyer a C64 a macbook-al szemben, de hogy egyáltalán a kettőt össze lehet hasonlítani, sokat elárul :) Viszont egy AT nagyságrendekkel erősebb volt a C64-nél.