( Lacu | 2024. 03. 02., szo – 20:37 )

Még csak nem is értesítettek mint eddig szoktak a vámkezelésről, egyszerűen ideállított a postás hogy na akkor ő x magyar pénzt szeretne most tőlem.

Ez általában akkor szokott így történni, hogyha a feladó nem adott meg (vagy nem jól) telefonszámot vagy e-mail címet az elektronikus postai adatok között, és ezért nem tudnak értesíteni, viszont az automatikus vámkezelést el tudják végezni (azaz 150 EUR alatti a küldemény értéke, és nem merül fel a gyanú, hogy nem a megjelölt termékek, vagy nem a megjelölt értékben vannak a csomagban).

és mindent a NAV intézett előre

A NAV ilyet biztos nem csinál. Ez a Posta szolgáltatása, amit valószínűleg ki is fizettél. Ez a csomag értékétől és attól függően, hogy online vagy a futárnál / postásnál fizettél pár száz és pár ezer forint között mozog.