( zeller | 2024. 04. 29., h – 10:04 )

"Tegyük fel, megírom, hogy leteszteltem az S7-et és nem működik, akkor majd elzavarsz a supporthoz, meg engem becsmérelsz, hogy biztos én állítottam be szarul, és hasonlók."

Az adott készülék HÁROM évvel a Yettel (akkor még Telenor) VoLTE szolgáltatása _ELŐTT_ jelent meg. Szerinted hogyan kerülhetett volna rá 2016-ban annak a szolgáltatásnak a profilja, ami 2019-ben indult? Igen, a Samsung által leghamarabb 2019-ben kiadott frissítéssel. Szóval de, tessék ezügyben a Samsung supporthoz fordulni.

" 2020 Q2-ben nagytöbbségben 4G-okostelefon volt a piacon, a hívások többségét mégis 3G-n zavarták le."

Ezt is megírtuk már... Egyrészt 2020-ban a 4G lefedettség jóval kisebb volt, másrészt a telefonok nem 4G-2G hanem 4G-3G-2G "lépésekben" választottak hálózatot, attól függően, hogy adott helyen mi volt elérhető. Bónusz, hogy sok telefon a "3G előnyben részesítve" default beállítással jelent meg...