( muszashi | 2024. 05. 12., v – 08:23 )

Miért az menjen el, aki betartja a TOS-t? Miért nem az menjen el, aki nem képes/akarja? Ennek nagyon-nagyon rossz üzenete van.

2 konkrét példa is eszembe jut:

Ismerős mellé költözött egy család. Átdobálták a szemetet, odaxartak a kerítés mellé, üvöltették egész nap a "zenét" stb. Ő akart elköltözni. Mondtam neki, ez nem jó ötlet, átmentem vasvellával visszadobáltam a szemetet, odajöttek ordibálni és úgy válaszoltam, hogy ők is megértsék (a szintjükön), aztán a szomszédsággal összefogva pár hónap alatt elértük, hogy ők költözzenek. Kitartó munka volt. :)

Egyik volt iskolámban, nem rúgták ki a notórius rendbontókat, max igazgatóiig ment a dolog, de fegyelmi nem, mert kevés a gyerek. Mi lett a vége? Félévkor, év végén elmentek a legjobb gyerekek az osztályokból, mert a rendbontóktól nem tudtak tanulni. Csökkent így is a létszám, de pont nem azok maradtak, akiknek kéne... Aztán párat a problémásak közül később így is-úgy is elvitt a yard, lecsukták, tehát tök fölösleges volt őket eleve ott tartani. A vége, már alig van gyerek az iskolában és igen rossz híre is van... Megérte.

Én kevés videót nézek, nekem simán megéri reklámmal nézni, még ha néha bosszantó is a szarul célzott, beállított reklámok miatt engem nem érdeklő dolgokat látni. Ha ennél több videót néznék, akkor pedig váltanék prémiumra.

Az pedig, hogy egy reklám irreleváns, ráadásul ismétlődik valóban k bosszantó, de nem  a jutú hiába, hanem a hirdetőé. Voltam hirdető is, tudom milyen pontosan meg lehet határozni, kinél milyen reklám jelenjen meg, naponta hányszor, hol, stb. Az én kampányomban 37% nézte végig a reklámot, szemben az ilyen szőnyegbombázó 0,0-val kezdődőkkel. A hirdetőre kell haragudni, akinek több pénze van, mint esze.