( rezso | 2024. 03. 04., h – 16:55 )

Pl. én. Anno a Telekomnál volt olyan problémám, hogy a saját e-mail címemet használva soha semmilyen e-mail nem érkezett tőlük. Többször jeleztem nekik, amire mindig az volt a válasz, hogy ők válaszoltak. Kb. az ötödik ügyintéző fogta fel, hogy nem azt mondom, hogy nem válaszolnak, hanem azt, hogy nem érkeznek meg a levelek. A dolgot egy másik e-mail szolgáltatónál lévő cím használata oldotta meg.

Akkor döntöttem úgy, hogy ISP-vel csak az általa biztosított e-mail címől/címre levelezek, aztán ha nem érdkezik meg a levél, nézzék meg, miért akadt el a saját rendszerükön belül, ne én nyomozgassam, meg találgassam, hogy ugyan mi lehet a gond (mert ugye ahány szerver, annyi beállítás a beérkező levelekre, amitől vagy megkapod vagy nem, vagy spam lesz vagy nem)...