( ggallo | 2024. 03. 06., sze – 12:59 )

Ahol az ügyfélnek e-mail forgalommal elvárásai vannak, ott csak tájékoztatni kell az ügyelet a technológia korlátairól, és arról, hogy válthat szolgáltatót, de a technológia korlátait egyik sem fogja (és tudja) átugrani, akár kicsi, akár nagy szereplő.

Az tereli az ügyfelet a nagy szolgáltatók felé, aki eddig úgy üzemeltetett levelezést, hogy 10-20 éve telepítette és azóta hozzá se nyúl, nem követi a változásokat, és most szembesül vele, hogy egyre rosszabbul működik. Ezt párosítja azzal, hogy nem ért hozzá és/vagy lusta, így kézenfekvő a kuncsaftot a nagyok felé terelni.

Aztán mikor a kuncsaft elmegy O365-be és pár nap múlva felhívja, hogy "nagyon jó, de akkor itt a tenant admin hozzáférés, be kellene állítani ezt-azt", akkor meg néz ez az előbb nevezett üzemeltető, mint hal a szatorban, mert az O365 sem annyi, hogy előfizetek, oszt kész a tuti levelezés, nem az én bajom onnantól...