( andrej_ | 2024. 03. 06., sze – 17:09 )

Az IT neked is core domain, mindenkinek az. Ki lehet próbálni nélküle haladni. Nem termelési egység az egy dolog, de már nem olyan egy email sem, hogy majd holnap meggógyul, mert majd lesz valami. Olyan mélységben és szélességben fogja át az IT a cégek működését, hogy hihetetlen, de csak addig van idegeskedés, amíg valami "nemmegy", majd utána nincs valódi megoldás, csak impulzusmeghajtás alapon.

Egyáltalán nem tákolgatásról van szó, hanem hogy ha bármelyik nagy változtat, akkor utána kell mennie az üzemeltetésnek. Hiába van X felhőd, arra is figyelni kell, mert hát hogyismondjam, egyik sem orákulum, és attól hogy klikkelget a kedves sysadmin, attól még tudnia kell miért és mit csinál. Aztán nálam reklamálnak, hogy "nemmegy" a levél. Nem persze, mert letiltják magukat, meg sajjjjnos nincs benne, sajnos az.... hiszen honnan a retekben kéne tudni, hogy a random hírleveles cuccot használják, csak partizánakció, vagy simán elrontanak egy beállítást, aztán jön "remek" stílusú email, hogy épp ki a hibás. (Igen, kezd kissé sok lenni ezekből, hogy egyes helyek valahogy mindíg máshol keresik a hibát, véletlenül sem ott, hogy valamit elhangoltak, pláne miután kerekperec visszakapták az egyértelmű hibaüzenetet.)