( dorsy | 2024. 03. 06., sze – 20:55 )

leirtam miert es konkret peldat is hoztam ra. hogy teged ez hidegen hagy, az igy jaras esete.
hint: ha valami elszarodik, mert MS/ggl eppen ugy erzi jonak, te konnyen vagy, a kedvenc cegeid kontaktjanak megirod, hogy szarazaszar, dolgozunk rajta, stb. (ha nem egy szerveren vanak, duplan orulsz, mert csak egyrol nem megy ki a level mondjuk) ezzel letudtal hasamra utok 100-1000 ugyfelet/ceg. ugyanakkor egy ISP-nel x100/x1000 ugyfel kapja fel a telefont es kezd el sirni a level0-nak, hogy nem megy az a sz*r!!!!! level0 pedig nem kuldheti el a jo b*s francba se, csinal hibajegyet es kezdodik a ticket-tologatas/nezelodes/whatever. mindekozben a normal hibabejelentesek valaszideje az egekbe szokik... (amire meg egyebkent van megfelelosegi vallalas es tarsai) teccik-e erteni? :)