( andrej_ | 2024. 03. 07., cs – 07:12 )

Hát igen, ezért vágják be a lépcsőfordulóba a "szervert", aztán csodálkoznak, ha sűrűn kell garival foglalkozni, és tajtékoznak, hogy ha 10 percre nem érhető el a levelezés. Nagy szerencse, hogy nekik ez nem fontos. Ami abból is kiderül, hogy simán elfelejtik hosszabbítani a szolgáltatásukat, majd erősen meg vannak sértődve, hogy ezzel nekik foglalkozni kell egyáltalán bármennyit, és mekkora kiesés volt (oké, ezt azt oszthatjuk bőven), meg gond.

Ha egy hétig kimarad a takarítás anélkül van élet, meg biznisz főleg, ha az irodában elmegy az áram (hacsaknem ott a szerver), akkor azért a notiban lesz akksi meg mobilnet, és lehet otthonról melózni, vagy beülni valahova.

Nem attól lesz valami "core domain" (gondolom külföldiül mégszuperfontosabb), mert 6 embert felvettél, hogy csak azt csinálják, hanem mert olyan szinten foglalkozol vele, és hajlandó vagy rendes pénzt költeni rá, hogy ne csak egy "hát úgy gondoltam jó lesz" alapon legyen működő a dolog.

A digitális megoldások nem pusztán eszközök, hanem minden ott történik, nem tudod már helyettesíteni, vagy hát mennyire fognak örülni a partnerek, ha mondjuk írógépen írott ajánlatot kapnak veretes ajánlott levélben, és ugyanilyen választ várnak. Nagy szerencse, hogy "csak használjuk".

Ha mondjuk 3 napra totál levágnak egy céget a levelezésről, szervereiről, akkor mennyire lesznek morcosak, meg esik ki minden? Valszin ha ennyi időre mondjuk nincs HR, akkor sincs őrület, hacsak nem akkora a fluktuáció.