Hát igen, ezért vágják be a lépcsőfordulóba a "szervert"
Nem, ezért vesznek SaaS megoldást. Nincs lépcsőfordulóban szerver, az egy drága és szar megoldás, ehhez képest a SaaS olcsóbb és jobb. Nem a 2000-es évek elején járunk.
ne csak egy "hát úgy gondoltam jó lesz" alapon legyen működő a dolog.
Szerintem fogalmad nincs arról, hogy mit tud az O365.
A digitális megoldások nem pusztán eszközök, hanem minden ott történik, nem tudod már helyettesíteni, vagy hát mennyire fognak örülni a partnerek, ha mondjuk írógépen írott ajánlatot kapnak veretes ajánlott levélben, és ugyanilyen választ várnak. Nagy szerencse, hogy "csak használjuk".
E-mail helyett van ezer más kommunikációs csatorna ám. Nem az egyetlen eszköz arra, hogy digitálisan kommunikálj másokkal.
Ha mondjuk 3 napra totál levágnak egy céget a levelezésről, szervereiről, akkor mennyire lesznek morcosak, meg esik ki minden?
Ha nincs 3 napig levelezés, akkor egyeztetek az ügyfelekkel Viberen, Messengeren, Telegramon, bármi máson. Nem csak e-mail létezik kommunikációra.