( ggallo | 2024. 03. 07., cs – 11:26 )

Szerintem fogalmad nincs arról, hogy mit tud az O365.

Az átlag ügyfélnek sincs fogalma arról, hogy mit tud az O365. Levelezni veszik 90%-ban, a maradék 10% meg azért, hogy ne kelljen egybe kifizetni az Office licenc árát. Persze van 5-10% aki rájön idővel, hogy többre is jó.

E-mail helyett van ezer más kommunikációs csatorna ám. Nem az egyetlen eszköz arra, hogy digitálisan kommunikálj másokkal.

Ezt tudják a felhasználók is, vagy csak az IT szakik? Én még nem láttam ügyvédet, aki pl. szerződést vagy tervezetet instant messaging szolgáltatáson küldött volna bárkinek. Hamarabb küldi postára a titkárnővel, ha az email nem jó.

Ha nincs 3 napig levelezés, akkor egyeztetek az ügyfelekkel Viberen, Messengeren, Telegramon, bármi máson. Nem csak e-mail létezik kommunikációra.

Ha deklaráltan nincs délelőtt levelezés, akkor csak délutánra mennek be dolgozni. Életbe nem találkoztam olyan ügyféllel, akik meg lett volna levelezés nélkül. Persze nem kell ennyire, de olyan fontosnak tartják, hogy inkább mást sem csinálnak, ha a levelezés nem megy. Még olyanok is akik heti pár levelet váltanak mindössze.