( ggallo | 2024. 03. 07., cs – 14:18 )

Hát ja, ez tök életszerű, hogy csinálok egy saját ügyfélkapu rendszert, ahol üzenhet nekem bárki, én meg vissza tudok üzenni (ha belép, el tudja olvasni). Meg a másik is csinál ilyent, meg a harmadik is csinál ilyent.

És akkor a partner belép az én ügyfélkapumon, kérdez valamit, és mellé írja az ő ügyfélkapuját, hogy akkor leszek szíves ott válaszolni, mert ő akkor hiszi el, hogy válaszoltam, ha az ő rendszerében teszem. Én ott válaszolok, és írom, hogy erre viszont nálam reagáljon, mert én meg azt hiszem el, amit hozzám beírt. Jól követkető lesz az egész, segíti a munkát.

Na ne már! Mondj egy működő példát, ahol ez így megy.

Pláne, hogy ahol van ilyen fiókozás (webshopok pl.), ott is nyomorult e-mail-ban értesítenek, hogy mi van, vagy lépjek be mert üzentek valamit. Nincs olyan ember a világon, aki csak úgy belépked a több tíz vagy száz fiókba, hogy ugyan akarnak-e neki mondani valamit az adott cégtől...