( mraacz | 2024. 03. 24., v – 22:00 )

Nem hiszem, hogy az MPL problémája kapacitásfüggő lenne. Szerintem az MPL ismeri és gyakorolja is a kiscsomag logisztikában ismert modelleket. Ettől persze lehet, hogy az üzleti modelljük is hibás, a veszteség mindenestre arra utal, hogy a hatékonysággal lehet problémájuk. Ennek alapvető része az informatika a kiscsomagos világban. De kivülről nézve az MPL problémája leginkább humán probléma, küzdenek a postás múlttal. Nincs egyszerű dolguk.

Szerinted hány csomaglogisztikai cégnek van ISO27001 minősítése?

Az OTP-ről nem tudok nyilatkozni, de a kormányablakkal kapcsolatosan csak pozitív tapasztalataim vannak. Igaz, csak interneten foglalt időpontokra jrtam kormányablakban, de a foglalás egyszerű, sok opció van, az egész rendszer nekem roppant hatékonynak tűnik. Legutóbb egy forgalmi engedély ügyében jártam irodában, konkrétan 8 perc alatt végeztem vele. Előtte útlevél ögyben, egy másik ablaknál, ott 20 perc volt az egész. Nem igazán tudom elképzelni, hogy ezt lehet hatékonyabban csinálni.