( Friczy | 2024. 03. 31., v – 18:40 )

Ebben a formában valóban (bár azóta a forgalom képes volt belakni a metrót. De a jelenlegi négyes metró a DBR (Dél Buda - Rákospalota) egy szakasza mindössze. Ez alapján a végállomása valahol Rákospalotán (kb. a Teso táján) lenne, de már a Bosnyák térig menő szakaszt is megtorpedózták, pedig az már nagyobb forgalmat generált volna. Azt érdemes megnézni, hogy az eredetileg tervezett vonalon összeségében hány buszjárat viszi el azt az embertömeget, amely nap mint nap arra jár. Lenne igény a teljes szakaszra, annyi plusszal, hogy bár eredetileg ha jól rémlik, Kelenföldön ért volna véget, azóta benépesült Gazdagrét, valamint nagyon sokan költöztek Budaörsre, ha meg lehetne hosszabbítani akár csak Gazdagrétig - illetve ahogy már többször mondták - a virágpiacig Budaörs mellett (és persze ott egy ráhordó buszvégállomást összehozni) mindjárt meglenne az a forgalom, amit te hiányolsz.