( jakubovics | 2024. 04. 10., sze – 17:54 )

Faszé' tesznek minden villanyautóba ilyen BLDC hulladékot aszinkron motorok helyett, pedig ott 50-200 kW van, nem holmi csoffadt 3-4 kW teljesítmény.

Mert ott nem kell 40-50 év folyamatos üzemet teljesíteni, valamint az energia is DC formában áll rendelkezésre az akkuból. Állításod azzon része nagyon megütötte a fülemet, hogy "minden villanyautóba ilyen BLDC" motort tesznek. Ez is igazolásra várna!

Valami oknál fogva a félvezetők nélküli frekvenciaváltóra irányuló kérdésemre nem akarsz, vagy nem tudsz fókuszálni! Megértem, hogy nem értesz hozzá, de viríthatnál arra vonatkozóan valami icipici infot, hogy a ferkevenciaváltó nagyon sokkal komplexebb szerkezet mint az inverter! Mert ezt állítottad! Az az érzésem, hogy ez is csak hasraütésszerű blöfföd, és ezért tereled nagybőszen a témát!

Texas Instruments válaszolt már arra, hogy hülyeséget írnak a doksiban?

Van valami kihívás, amikor egy hozzád hasonló okosnak gondolva magát folyamatosan ignorálja a konkrét kérdést, és még csak látszólag sem fókuszál az eredeti kérdésre! Komoly szellemi defekted lehet. Komolyan sajnálom a közeledben élőket.