( dejo | 2024. 04. 19., p – 13:10 )

Ha már szóba került akkor elmondom első vásárlásom történetét a Temu-nál.
Néhány apróságot rendeltem tesztként, 3-4 ezer Ft értékben.
Figyeltem a csomagkövetőt, ami elég ritkán változott, meg a Temu oldalán is a rendelésemet, ami viszont gyakrabban változott. A csomag elég lassan jött és túllépte azt a határidőt amit a Temu vállat nekem. Ezért írták, hogy adnak 1700 Ft-os kupont kárpótlásul, amit legközelebb levásárolhatok. Újabb 3 nap múlva jelezték, hogy mivel 10 napja nem volt csomagkövetési információ, ők ezt a csomagot elveszettnek tekintik és döntsem el, hogy visszaadják az árát vagy újra küldjék. Én az újra küldést választottam, amit 2 napon beleül el is küldtek. Újabb 3 nap múlva megérkezett ez eredi elveszettnek tekintett csomag és kb. 2 hét múlva megérkezett az ismételten feladott csomag is.
Ennyi a történet. Kérdem én, melyik magyar webáruház jár el így a vevővel szemben. Gyakran még a jogos reklamációt is igyekeznek lesöpörni vagy húzzák az időt, nemhogy ők maguk jeleznék, hogy érzékelték a problémát és rögtön megoldást is javasolnak.

Nekem a Magyar Posta a rémálmom! Volt olyan 14 hónap, hogy 3 csomagomat is eltüntették. Még olyan is volt közte, hogy e-mailben küldték a linket, hogy a vámkezelési eljárás díját (399 Ft) fizessem meg, én ki is fizettem, de a csomag sohasem jött meg.
 
Az első Temu csomagot is a posta hozta késve, de az újraküldést már az ExpresOne-nal küldték. Ennyire adaptív a Temu! :)