( hajbazer | 2024. 04. 25., cs – 17:03 )

Ennyire kétségbe vagy esve, hogy rögtön témát váltasz?

Próbáld meg az egymást követő mondatokat saját kontextusukban értelmezni. Tudom, hogy nagyon nehéz a már-már lassacskán csak a reklámok által közvetített kamuéletérzések megélésének kognitív szintjére csökkent, korporatokrata habfürdővel átmosott tudatocskád agytevékenységével. Mondtam egy példát arra a közelmúltban folytatott vitáinkból, hogy mi az a hamis állítás, amihez úton-útfélen ragaszkodsz, pedig baromság.

Elég csak megcsillogtani a tudásodat és némi _szakmai_ tartalommal alátámasztani amit írsz.

Meg szoktam tenni, csak ezt a részét valahogy mindig ignorálod.

a Youtube videók letöltése nem jogsértő, ahogy te csinálod az szerződést sért

Semmilyen más módon nem lehet a Youtube videókat letölteni/magánmásolni és ahogy én csinálom, az nem sért szerződést. Konkrétan a Youtube ÁSZF hivatkozik a magyar törvényekre és exkluzíve engedélyezi a letöltést.

Úgyhogy ebből a szempontból a terelésed, tökéletes.  

Részemről nem történt terelés, csak jó fej voltam, és követtem, amerre offoltál. Arra reagáltam, amit írtál. Te általános kritikát fogalmaztál meg a véleményemről, hogy szerinted azt "körberöhögik". A témában semmilyen állítást nem fogalmaztál meg és érveket se láttunk. Ahogy szokott lenni, mindig a személyt támadod, érvelés helyett.

mi a töknek akarná a Yettel a te régi telefonodat ?

Nem kell, hogy magamban válaszoljak, benne van a témaindítóban. Házi feladat kikeresned.

Pláne annyira, hogy ezt "megfélemlítéssel" akarja elvenni?

Segítek, ha magadtól nem sikerült rájönnöd.

A félelem, a bizonytalanság és a kétely (gyakran FUD-nak rövidítve, angolul Fear, uncertainty, and doubt) egy olyan dezinformációs stratégia, amelyet az értékesítésben, a marketingben, piaci manipuláció eszközeként,[1] a közönségkapcsolatban, a politikában, a szektákban és a propagandában használnak. 

https://hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%A9lelem,_bizonytalans%C3%A1g_%C3%A9s…

A félelemkeltés pontosan olyan PR-eszköz, mint a raktárkészlet akciózása, illetve az akció kihirdetése, akár a szórólapozás vagy a reklámfilmgyártás. Ne mondd, hogy életedben nem olvastál még fizetett PR-cikket. Más kérdés, ha a bértollnokot összekevered az újságíróval.

Nem kell neki, odaadod te azt magad is, ha jó ajánlattal kínál meg

Én nem adom oda. A jó ajánlat meg relatív. Nem mindegy, kinek jó. Ha ingyen adom le a fiókban porosodó telefont, az nekem nem jó, mert járulékos költsége van, hogy leadom és azt én fizetem. Ha a szolgáltató kifizeti a használt piaci árát, vagy annak legalább a felét, akkor akár még nekem is jó lehet. Minden más szemfényvesztés. Ha a 80 ezres okostelefont odaadja 40 ezerért, csak mert beviszed a régit, akkor valójában a "kettőt fizet egyet kap, kivéve, amikor egyet fizet egyet kap" csapdát állítja fel. A 40 ezres árkedvezmény™ ilyenkor csak szemfényvesztés, azt mint a katonatiszt fizeted ki neki később úgy, hogy még profitot is realizál rajtad. Én ilyenekbe nem vagyok hajlandó belesétálni és a tudatos vásárlók sem.

De ez nem jelenti azt, hogy akarná a régi szarod, csak azt, hogy azt akarja vegyél újat _tőle_ :)

Ami meg elvezet oda, hogy (új vásárlása esetén) a régi a fiókba kerül, tehát az érveléseddel máris jogossá tetted legalább az egyik kérdést, amit a témaindítóban feltettem és így szólt: Lehet, hogy kevesebbet kellett volna csilitelefonokat arcba tolva reklámozni, és akkor a most fiókban porosodó készülékek még mindig használatban lennének, és azokat sem kellett volna feleslegesen legyártani, amire újravásároltatták őket?

Neked meg van opciód le se szarni ezt.

Tudom, ezt is csináljam a négy™ fal™ között™, mint a Youtube videók letöltését. Csakhát sajnos még mindig nem Willy, muszashi, Belső Mérnök Úr vagy dorsyka mondják meg, hogy hajbazer mikor, hol és hogyan mondja el a véleményét. :)