Cordless Tesla Diesel Hybrid (1600 mérföldes range töltés nélkül)

Hozzászólások

Hétvégére egy kis fun 🤣

trey @ gépház

Karcsu. Tessek berakni az aggregatort egy olyan Tesla Semi -be, ami gazolajat szallit, azzal mar lehet arcoskodni, hogy milyen fasza, hogy olyan messzire ment tok feleslegesen. Kiveve persze, ha nagyon tavolra kellett eljuttatni egy ures gazolajos, meg egy teli pisis tartalyt. :-)

Szerkesztve: 2023. 09. 08., p – 21:05

Elkezdtem nézni. Jópofa állatkodás meg amerikai módra egy hajóval. A LiquidPiston-hoz is el fog menni a beharangozó szerint, ami szintén cool lesz, alig várom. Pár LiquidPiston videót már láttam.

Ami nem derül ki explicit, de kiváncsi lennék az az, hogy akadályozza-e valami, hogy menet közben is járassa a dízelmocit és úgy töltse? Szerintem akkor volna értelme, akkor már olyan jó lenne mint egy új Wankel motoros elektromos Mazda.

Szerk1: a Holiday inn parkolójában éjjelre bekapcsolva hagyja a dízelmotort, hadd töltődjön a kocsi. Imádnék ott aludni én is a kellemes berregésre.

Szerk2: 10:20 környékén menet közben is tölti a kocsit! További előnye, hogy jár a levegő és nem annyira melegedik túl a tákolmány!

Itthon sem lenne egyszerű kiválasztani a szabályt ami alapján büntethető. Talán ahol a vázhoz hegesztett vagy kicsit vágott a csomagtartó ajtóból. Mert amúgy nem nyúlt fék, kormány, hajtáslánc és biztonsági elemekhez, és erősebb sem lett az autó. Bár mivel hiányzik a hátsó üveg, így nem gyári az aerodinamika, emiatt vizsgán simán nem megy át (saját tapasztalat motor plexi hiány miatt)

V8 moddingolt tesla meg jobb.

Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.

Hogyan érinti Győrt az elektromos autók felfutása? Lesz még Audi ott?

Szerintem rövid távon nem érinti. Elindult már tavaly a felkészülés a villanymotorokra, de nem ez a lesz még a fő csapásirány:

Győri Audi: közeleg az elektromos fordulat, de akkugyárat nem terveznek

És 2026-tól kezdenek ugyan átállni teljesen az elektromos üzemű új autók gyártására, az évtized végéig még így is szükség lehet hagyományos motorokra. [...] Bár a német Audi 2026-tól valóban csak elektromos üzemű új autókat fog piacra dobni, de „lesznek még olyan piacok, ahol biztosan szükség lesz belső égésű motorokra” – mondta az Audi Hungaria igazgatóságának elnöke. Szerinte jó dolog, hogy a gyárban a termelési rendszerük segítségével tetszőlegesen állíthatják be az arányokat a belső égésű és az elektromos motorok között.

300 000 elektromotor: újabb mérföldkő az Audi Hungariánál

Győrben jelenleg több mint 230 munkatárs dolgozik az e-motorgyártás területén. A 8 000 négyzetméteres gyártócsarnokban gyártják a motorcsalád első- és hátsótengely hajtásait, melyeket karbonsemleges vonatokkal szállítanak Győrből Brüsszelbe, ahol ezeket az Audi e-tron, Audi e-tron Sportback modellekbe, valamint az Audi e-tron S és Audi e-tron S Sportback típusú járművekbe építik be. 

Az Audi Hungaria nem csak gyártja, hanem fejleszti is az elektromos hajtásokat, valamint ezzel egyidejűleg már javában készül az új e-motorgeneráció gyártására. A jövőben Győrben készülnek a Volkswagen Konszern tisztán elektromos járműveinek hajtásai, melyek az Audi és a Porsche által közösen fejlesztett prémium elektromos platformra – Premium Platform Electric (PPE) épülnek.

 

(gyenge próbálkozás ;)

trey @ gépház