Szoftverfejlesztő mérnök (C++), Femtonics Kft.

Fórumok

Élettudományi és gyógyszeripari mikroszkópokat fejlesztő-gyártó, dinamikusan növekvő hazai vállalat C++ szoftverfejlesztőket keres. A fő feladat a mikroszkópokat vezérlő, adatmegjelenítő és -feldolgozó
alkalmazás fejlesztésében való aktív közreműködés.

Elvárások:
- Legalább egy éves C++ programozói tapasztalat
- Minimum középfokú angol nyelvtudás
- Szakirányú felsőfokú képesítés vagy annak küszöbe

Előny:
- GUI fejlesztési tapasztalat a Qt könyvtárral
- GUI fejlesztési tapasztalat Windows környezetben
- Természettudományos érdeklődés
- Numerikus programozási tapasztalat
- 3D grafikai tapasztalat
- Kreativitás, önállóság, felelős munkavégzés

Amit ajánlunk:
- Változatos kihívások
- Versenyképes fizetés
- Fiatal, kreatív, sokoldalú csapat
- Baráti fejlesztői légkör
- Hosszú távú perspektíva

Érdeklődni lehet: Csikor Ferenc, fcsikor@femtonics.eu, 06 1 210 3349

A jelentkezés módja: a fényképes önéletrajzot és a motivációs levelet a fizetési igény megjelölésével a következő e-mail címre kérjük elküldeni: hr@femtonics.eu

(A hirdetés a HUP-Profession szabadkártya felhasználásával került kihelyezésre)

Hozzászólások

Nagyon fejlődtök.:)
Egyre több emberre van igényetek?:)
Mégsem jönne össze, akkor nálatok a CV-ém!
Távmunka érdekel.

Munkavégzés helye? (város szinten)

Tényleg ilyen nehéz beleírni?!

Láttam egy-két Wingyógy XP-és dialogot. Nem is értem miért kell erőltetni a Qt-s fejlesztést dózeren.

Egyébként kellemes munkának néz ki, de úgy látom ez inkább junior pozíció. Azt viszont megfogadtam magamnak, hogy szeretnék 1-szer az életben orvosi projekten részt venni. Óriás nagyra tartom és tisztelem azokat, akik az orvostudománynak szentelik az életüket.

--
GPLv3-as hozzászólás.

Amit a honlapon láttál, az a régi MATLAB-es szoftverünk, azt cseréljük le az új C++-Qt-boost-HDF5-OpenSceneGraph-... cuccal. Azért ezek, mert mert nem csak a "dózerről" van szó: sok felhasználónak van Mac-je, az adatmegjelenítő/feldolgozó résznek ott is futnia kell (majd; itt még nem tartunk). A MATLAB-et főleg azért váltjuk le, mert a mikroszkóp rengeteg adatot termel, amit a lehető leggyorsabban meg kell tudni jeleníteni (2D+3D) ill. feldolgozni. A Qt alapértelmezésben szépen hozza a Windows 7 kinézetét (bár mi saját témázáson gondolkodunk).

Egyébként tényleg kellemes munkahely :) És igen, most inkább juniort keresünk (de ab ovo senkitől nem zárkózunk el).

Opencv, pláne a 2.1 nagyon profi. PL van cuda support ami azért meg tudja könnyíteni a dolgot. De szerintem a 3d is megoldható vele. Sőt én má 4d-t is (Minkowski-tér). írtam vele. :) Na azt ha lehet mégegyszer, nem szívesen.

------
3 fajta matematikus létezik. Aki tud számolni, és aki nem.

(Bocs a lassú válaszért...) Jó cuccok ezek is, de nálunk max. 1000 poligon van a képernyőn plusz nagy 3D tömbök volume renderelve. Az OpenSceneGraph-fal ezek OOB mennek. QtGLWidget alá tenni se gond.

Elismerem, hogy lehetnek erre a célra jobb eszközök. Nekünk ez eddig megfelelt.

Mennyi a realis fizetes egy ilyen pozicional?
Ha mar Qt-s fejlesztes, akkor van ra esely, hogy valami normalisabb kornyezetben dolgozhat az ember? (nem winxp, hanem valamilyen disztro+KDE)

--
There are free things in life i'll never understand
Spelling and counting

Nekem még feküdne is a téma, fizikus + vegyészeti ismeretek. INkább vagyok elméleti, mint gyakorlati ember 4-éve C,Cpp-ben tolom, az egyik melóm digitális holográfia, most pedig (1-2 hónapon belül), elektrodinamikai szimuláció lesz a másik (egy kis vákuumfizika + ionkeltés ütközési statisztika miegymás). Nagyon izgalmas, de ez is az. Nem nagyon néztem át mélyebben a portfóliótokat, amint látom dolgoztok a 3D-s mikroszkópián is, azt szeretném kérdezni, hogy holgrafikus leképeézést használtok? Pusztán kíváncsiságból.

------
3 fajta matematikus létezik. Aki tud számolni, és aki nem.

Fluoreszcencia mikroszkópról van szó, a fluoreszcens fotonok már nem koherensek a beeső nyalábbal (remélem, nem írok baromságot). A 3D az benne, hogy a hardverrel gyorsan tudunk 3D-ben random szkennelni a hagyományos 2D (két eltérítő tükör) helyett.

Sok itt a fizikus egyébként. Nem jössz el egyszer beszélgetni?

QML2-t fogjatok hasznalni, vagy meg a "regi" QWidget technologiat ? Szoval igazabol, ha alkalmazas fejlesztot kerestek, akkor lehet a Ui-t erdemes lenne QML-ben fontolni, foleg hogy Qt5-ben mar eleg szep dolgokra kepes.

Egyebkent miert kerestek Juniort, csak azert mert kevesebbet ker ? Mondjuk en kulfoldon elek, de altalaban itt forditott a tendencia, mert megeri megfizetni a specialistat, aki sokkal hatekonyabb a cegnek. Hatekonysagnak nem csak a fizetesbeli mivolta van az en velemeny szerint.

Hat igen, a deklarativ Ui concept 15 eves, talan az elso a motif volt.

Hat annyira a C# WPF-t nem ismerem, de ez azert nem csak Windows OS-n hasznalhato, szoval Microsoft OS es C#-ra van szukseged, hogy csinalj barmit (Javits ki, ha tevedek). Szkriptelhetoseg alapbol tamogatott a QML2-ben (mar az elozo qml-ben is az volt egy importalt javascript core-ral), ez viszont nincs alapbol benne a XAML-ben. Bele kell tenned mindkettot html-be es akkor talan ugy. Arrol nem is beszelve, hogy ez egesz DOM-sdi is le van egyszerusitve.

Hardweres acceleration sem platform fuggetlen annyira, mint az OpenGL es QML2 eseten, mert ez DirectX-n alapul. Szoval kicsit mas a felhasznalasi terulet igy osszesegeben. :)