- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Pedig eddig az volt az egyetlen auto, amirol nem dobalt le az Apple CarPlay. De mas elonyt tenyleg nem tudnek mondani rola.
Nekem is eleg volt 3 napig berelni. Megtankoltuk (benzinest) visszaadas elott 30 km-rel. Lement annyit, hogy levonjon a Sixt (sajnos jogosan), hogy "nem tele vittuk vissza". A mostanra a Jeep brandet is tulajdonlo Stellantis kitunoen kombinalta a francia es olasz autok hatranyait az amerikai autok fogyasztasaval: ennek vegeredemenye ez az europai piacos Jeep szornyszulott.
Egy USA-only Jeepnek egyszer majd talan meg adok egy eselyt (berelve).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van még ilyen hogy olasz/francia/román/németautó "dolgok" vagy ez csak egy intel/amd örökkön örökké ellentét, aminek kevés a valóságalapja. (értsd: egyik 10 dologban jobb és rosszabb, mint a másik)
Valamint lehet ilyet mondani, hogy olasz/francia, stb autó? Az itthon gyártott audi, amibe magyar beszállítók visznek egy vödör komponenst az továbbra is német autó marad?
Szolnokon féknyergeket gyártottak autókhoz, főleg BMW-hez és Toyotához (a technikusok szerint szemre nem megkülönböztethető a kettő, ez is felvet kérdéseket) A BMW-hez raklaponként 1 munkadarabnál kértek felülvizsgálati bizonyítványt, a toyotánál viszont minden munkadaraboz. Erről is lehetne beszélni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
'Van még ilyen hogy olasz/francia/román/németautó "dolgok"'
Hat a legtobb olasz es nehany francia a Stellantis ala tartozik: regen ezek tenyleg "maskepp voltak szarok", mostmar inkabb "egymashoz nezve is hasonloan szarok".
Minoseget tekintve nagy konszernek eseten (GM, Stellantis, Audi-VW Group) a legtobb dragabb gyartosort probaljak a legolcsobb gyartosorra atallitani. Persze vannak kivetelek, azert az idei Porsche-ba nem teszik bele a tavalyi Skoda dobfeket. De minden afele konvergal, hogy a konszern legolcsobb gyartosorara alljon at a tobbi brand is, ha csak nincs erosebb indok a tobbi brandet maskepp kezelni. Szep lassan a VW Skoda minosegu lesz, az Audi meg VW minosegu, etc.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az itthon gyártott audi, amibe magyar beszállítók visznek egy vödör komponenst az továbbra is német autó marad?
A gyáraknál vannak kialakult hagyományok, melyek adott gyárra jellemző konstrukciókat eredményeznek.
Szolnokon féknyergeket gyártottak autókhoz, főleg BMW-hez és Toyotához (a technikusok szerint szemre nem megkülönböztethető a kettő, ez is felvet kérdéseket)
Milyen kérdéseket? Az ATE vagy más gyártó tervez egy féket, és mint késztermék vagy mint licenc eladja az autógyártóknak.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Audim után olyan mintha egy Dacia Duster-be ültem volna át. Szar az automata váltó, rángat. Belseje egy trágya műanyagtelep, a dashboard egy apró monochrome vicc, a rádió szarabb, mint a VW Polo-mban volt, a szoftverezettsége 2015-öt idézi.
Ennyi derült ki 45 perc alatt, de nálam lesz 3 napot, hátha megszeretem... 😏
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Terepjáró(nak tekintett) autó = fapad. Én anno szemeztem vele, de olvastam teszteket, úgyhogy már a "nézzük meg életben/szalonban" listára se fért fel, nem, hogy a "tesztvezetés kellene" felsorolásba...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, a rokonságban van Mercedes SUV, fával-bőrrel borítva, mondjuk ára sem ez a kategória. :)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ennek a gyártónak ez a modellje a terepjáró(nak tekintett) darab, és onnan származik, ahol a terepjáró egy minimál dizájnos közlekedőedény - autónak meg vesznek értelmesebbet...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az SUV nem terepjáró.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Telepjáró.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Jeep Renegade az FCA Small (wide) platformra épül, mint a Fiat 500X és a Punto/Corsa és társai. A platformstratégiának köszönhetően, az azonos alapokat egészen változatosan tudják felöltöztetni, de azért a Renegade-et ne akard összehasonlítani egy Audi A3-mal, a célközönség is egészen más. (Ha mindenáron FCA Small Wide-ra épülő autót akarsz megkóstolni, próbáld meg az Alfa Tonale-t, az egészen finomra van reszelve, csak ne kerülne közel annyiba, mint amennyiért már egy alapfelszereltségű, Giorgio platformos Stelvio kerül, mert az egy nagyon más kávéház.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oké, de azért egy CarPlay/Android Auto támogatás azért nem lenne luxus egy ilyen autótól. Tudod mi van helyette? Egy USB kiállás ...
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Jeep-ben 2018-tol tamogatott a CarPlay felszereltseg fuggvenyeben. Ahogy latom a konzolrol ez nem olyan modell mert nincs benne az infotainment. Ez a megrendelo sara (autokolcsonzos kocsik mind ilyenek mert a cegek altalaban a fapad verziot veszik szinte mindenbol)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sikerult beleulni a legszarabb Jeep-be :D
A nagyokban ZF valto van (Aston Martin, BMW, Alfa Romeo, Porsche, Bentley)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
már mindegy, innentől kezdve az összes Jeep szar, és az Audi A3 mindegyiktől jobb xD
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most komolyan. Osszehasonlitod a kettot ?
Mi lesz a kovetkezo Orban meg Soros junior ?
Nem egy palya, csak kerekei vannak. Ennyi.
Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jah, tizenegykétmilliót hasonlítottam tizenegykétmillióhoz.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megneztem a sarkon a kombajnt. Nincs benne Android auto es minimum 5x 12 millioba kerul.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne játszd a komplett hülyét, a SUV egy személygépjármű.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az feljebb megvolt, hogy felszereltsegfuggo?
Az S63 (alapara 140K EUR-ban sincs ha nem konfigolod bele)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg-meg. Ez a monokróm, pálcikakijelzős display már 7 éve is gagyinak számított egy legalja 4 milliós autóban, a legócskább konfigjában. De, azért magyarázd csak.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ennyiert ezt kapsz Jeep-bol ez nem nepauto. Raadasul az amerikai design az egy kulon allatfaj szoval felesleges egy Audihoz vagy egyeb nemet markakhoz hasonlitani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez nem nepauto
Hát, pedig tiszta Duster felling. Nem vagyok benne biztos, hogy annál többet ér. Mi az, amitől ez Jeep? Mitől kellene a seggem a földhöz verni, hogy ez Jeep?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez olyan mint anno a B merci volt. Volt rajta egy csillag es ebben ki is merult a Mercedes erzes. Amibe sikerult beleulnod is hasonlo kategoria. Se a hajtas se a motor se a rugozas nem egyezik a nagyobb modellekkel. Felesleges egy A3-al vagy A4-el hasonlitgatni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A4 35 TFSI DSG 90eKm és 2-3 de 3-2 még jobban, rángat.
nincs aláírásom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mee' nyomod neki mint állat, szegény váltó meg csak kapkodja a fejét szinkrongyűrűjét
VW T-Roc manuál, én vezetem nem rángat, ha asszony vezeti rángat...
mondtam neki leverem a lábát ha nem tanul meg rendesen kupplungolni, mert csak leugrik a kupplungról mint a Lőb Sebestyén
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En pont fordítva szoktam, megrendelek pl. ezres motorral valami lesajnált 3 ajtós törpe-suddzukit, amiért egy petákot nem adnék.. délutánra meg hozzámnő’ és az jár a fejemben miképpen vehetném meg :D
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LOL
Egyszer a görög hegyekben letértem a betonról 2 métert, hogy megálljunk fényképezni. A Skoda CityGo hátsó tengelye fennakadt egy kiálló kövön, se előre, se hátra. Még szerencse, hogy volt ott három csávó, megkapták a hátulját és leemelték róla, amíg én gázt adtam.
Akkor megfogadtam, hogy ilyen csettegőket csak tényleg akkor kölcsönzök, ha nincs más ... Benne is van a nevében: CityGo
Oda is való. Vagy még oda se :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Citigo (VW up!) egészen közeli rokona annak a VW Polonak, mint amivel az Audi A3 előtt évekig jártál. Az nem volt csettegő?
EL-OH-EL! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De az volt. Mondjuk, nem is nagyon kavartam vele a hegyekben. Csettegőnek csettegő volt, csak az egyik a kategória alja, másik meg meg kb. a teteje.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A polohoz inkabb az A3 all kozelebb, az Up es klonjai az NSF platformra epulnek/epultek, mig a masik ketto a VAG mindenes keresztmotoros MQB-re, ahol aztan van minden a polotol a passaton at az uj multivan-ig (ami mar nem a rendes teherautos transporterre epul).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A görög hegyekben legutóbb nekem tök jó volt egy ilyen kis szar. Kalandos volt meg minden, de amúgy bejött.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk, mögötted meg szentségelnek, hogy minek mentél neki a hegynek egy ilyen csettegővel :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem volt ilyen problémám szerencsére (vagy csak nem tudok róla), amire kellett arra mindig megfelelt egy ilyen zsebpiszok anélkül, hogy bárki látványosan anyázott volna. Azt hiszem legutóbb egy Celeriot béreltem, nulla kilométeresként kaptam (akarom mondani volt benne kemény 130km), szerintem a bejáratását én végeztem a hegyen. Nem volt Q7 érzésem nyilván, a fagyit sem nyalta el helyettünk, de ezeken felül tökre rendben volt mindene.
Amúgy Korfu legmagasabb pontja 900m körüli, a közel nulláról induló hullámzó magasságon a teljes szigetet bejártuk vele. Végignéztem gyorsan az akkor készült fotókat, a 130km valójában 186km volt, és a sziget hemzsegett a kisautóktól. A Seat Leon kaliber már a nagyok között játszott a fényképek szerint.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni