A kocsikról ....

Hozzászólások

Pedig eddig az volt az egyetlen auto, amirol nem dobalt le az Apple CarPlay. De mas elonyt tenyleg nem tudnek mondani rola.

Nekem is eleg volt 3 napig berelni. Megtankoltuk (benzinest) visszaadas elott 30 km-rel. Lement annyit, hogy levonjon a Sixt (sajnos jogosan), hogy "nem tele vittuk vissza". A mostanra a Jeep brandet is tulajdonlo Stellantis kitunoen kombinalta a francia es olasz autok hatranyait az amerikai autok fogyasztasaval: ennek vegeredemenye ez az europai piacos Jeep szornyszulott.

Egy USA-only Jeepnek egyszer majd talan meg adok egy eselyt (berelve).

Van még ilyen hogy olasz/francia/román/németautó "dolgok" vagy ez csak egy intel/amd örökkön örökké ellentét, aminek kevés a valóságalapja. (értsd: egyik 10 dologban jobb és rosszabb, mint a másik)

Valamint lehet ilyet mondani, hogy olasz/francia, stb autó? Az itthon gyártott audi, amibe magyar beszállítók visznek egy vödör komponenst az továbbra is német autó marad? 

Szolnokon féknyergeket gyártottak autókhoz, főleg BMW-hez és Toyotához (a technikusok szerint szemre nem megkülönböztethető a kettő, ez is felvet kérdéseket) A BMW-hez raklaponként 1 munkadarabnál kértek felülvizsgálati bizonyítványt, a toyotánál viszont minden munkadaraboz. Erről is lehetne beszélni.

'Van még ilyen hogy olasz/francia/román/németautó "dolgok"'

Hat a legtobb olasz es nehany francia a Stellantis ala tartozik: regen ezek tenyleg "maskepp voltak szarok", mostmar inkabb "egymashoz nezve is hasonloan szarok".

Minoseget tekintve nagy konszernek eseten (GM, Stellantis, Audi-VW Group) a legtobb dragabb gyartosort probaljak a legolcsobb gyartosorra atallitani. Persze vannak kivetelek, azert az idei Porsche-ba nem teszik bele a tavalyi Skoda dobfeket. De minden afele konvergal, hogy a konszern legolcsobb gyartosorara alljon at a tobbi brand is, ha csak nincs erosebb indok a tobbi brandet maskepp kezelni. Szep lassan a VW Skoda minosegu lesz, az Audi meg VW minosegu, etc.

Az itthon gyártott audi, amibe magyar beszállítók visznek egy vödör komponenst az továbbra is német autó marad?

A gyáraknál vannak kialakult hagyományok, melyek adott gyárra jellemző konstrukciókat eredményeznek.

Szolnokon féknyergeket gyártottak autókhoz, főleg BMW-hez és Toyotához (a technikusok szerint szemre nem megkülönböztethető a kettő, ez is felvet kérdéseket)

Milyen kérdéseket? Az ATE vagy más gyártó tervez egy féket, és mint késztermék vagy mint licenc eladja az autógyártóknak.

:)

Audim után olyan mintha egy Dacia Duster-be ültem volna át. Szar az automata váltó, rángat. Belseje egy trágya műanyagtelep, a dashboard egy apró monochrome vicc, a rádió szarabb, mint a VW Polo-mban volt, a szoftverezettsége 2015-öt idézi.

Ennyi derült ki 45 perc alatt, de nálam lesz 3 napot, hátha megszeretem... 😏

trey @ gépház

A Jeep Renegade az FCA Small (wide) platformra épül, mint a Fiat 500X és a Punto/Corsa és társai. A platformstratégiának köszönhetően, az azonos alapokat egészen változatosan tudják felöltöztetni, de azért a Renegade-et ne akard összehasonlítani egy Audi A3-mal, a célközönség is egészen más. (Ha mindenáron FCA Small Wide-ra épülő autót akarsz megkóstolni, próbáld meg az Alfa Tonale-t, az egészen finomra van reszelve, csak ne kerülne közel annyiba, mint amennyiért már egy alapfelszereltségű, Giorgio platformos Stelvio kerül, mert az egy nagyon más kávéház.)

A Jeep-ben 2018-tol tamogatott a CarPlay felszereltseg fuggvenyeben. Ahogy latom a konzolrol ez nem olyan modell mert nincs benne az infotainment. Ez a megrendelo sara (autokolcsonzos kocsik mind ilyenek mert a cegek altalaban a fapad verziot veszik szinte mindenbol)

mee' nyomod neki mint állat, szegény váltó meg csak kapkodja a fejét szinkrongyűrűjét

VW T-Roc manuál, én vezetem nem rángat, ha asszony vezeti rángat...

mondtam neki leverem a lábát ha nem tanul meg rendesen kupplungolni, mert csak leugrik a kupplungról mint a Lőb Sebestyén

En pont fordítva szoktam, megrendelek pl. ezres motorral valami lesajnált 3 ajtós törpe-suddzukit, amiért egy petákot nem adnék.. délutánra meg hozzámnő’ és az jár a fejemben miképpen vehetném meg :D

Vortex Rikers NC114-85EKLS

LOL

Egyszer a görög hegyekben letértem a betonról 2 métert, hogy megálljunk fényképezni. A Skoda CityGo hátsó tengelye fennakadt egy kiálló kövön, se előre, se hátra. Még szerencse, hogy volt ott három csávó, megkapták a hátulját és leemelték róla, amíg én gázt adtam.

Akkor megfogadtam, hogy ilyen csettegőket csak tényleg akkor kölcsönzök, ha nincs más ... Benne is van a nevében: CityGo

Oda is való. Vagy még oda se :D

trey @ gépház

Nem volt ilyen problémám szerencsére (vagy csak nem tudok róla), amire kellett arra mindig megfelelt egy ilyen zsebpiszok anélkül, hogy bárki látványosan anyázott volna. Azt hiszem legutóbb egy Celeriot béreltem, nulla kilométeresként kaptam (akarom mondani volt benne kemény 130km), szerintem a bejáratását én végeztem a hegyen. Nem volt Q7 érzésem nyilván, a fagyit sem nyalta el helyettünk, de ezeken felül tökre rendben volt mindene. 

Amúgy Korfu legmagasabb pontja 900m körüli, a közel nulláról induló hullámzó magasságon a teljes szigetet bejártuk vele. Végignéztem gyorsan az akkor készült fotókat, a 130km valójában 186km volt, és a sziget hemzsegett a kisautóktól. A Seat Leon kaliber már a nagyok között játszott a fényképek szerint.

Vortex Rikers NC114-85EKLS