60 éves az autó, ami a végsőkig ki fog tartani

Hozzászólások

Szerkesztve: 2023. 08. 13., v – 19:31

Megrendelted már? :P

Szerkesztés: Volt szerencsém cca. 3-4 éve egy 911-est élőben látni, egy hazánkból indult, de külföldre elszármazott honfitársunk jóvoltából. Én a ~200cm magasságommal, meg a 138kg-os tömegemmel nem fértem volna bele az autóba, de a kollégám, akinek volt szerencséje Lénárd mellé beülni, kaján mosollyal az arcán szállt ki belőle. Neki meg elhiszem, hogy ez egy életre szóló élmény! ;)

A gyors gondolat többet ér, mint a gyors mozdulat.

Teljesen jol lehet hasznalni a mindennapokban is. Kolleganomnek Carrera 4S regebbi szomszedomnak GT3 volt a bejaros autoja. Utobbirol valoszinuleg nem a kenyelem szobrat fogjak mintazni (az ove egy track edition volt) belul a fem kasztnin egy kb 10mm vastagsagu lakotelepi "padloszonyeg" volt csak :D

Ez az, amikor az emberek nem tudják, hogy mi mire való. Múltkor valaki hosszú utakat ért számon tőlem egy streetnaked motortól ... Nyilván, a naked motor arra való, hogy azzal ezer kilométereket tegyünk meg :D

A Porsche 911 is egy tipikus munkába járó autó.

trey @ gépház

Nincs olyan, hogy női! :)

Járok én mindennel munkába (XJ, E Coupe, V Class és ugye Smart EV, valamint leginkább sehogy) , de valóban nagyon praktikus városban a Smart EV, ami már sokáig nem lesz velem, mert a lányom centikre van a jogsitól. 

Lehet veszek a flottámba egy Mini EV-t. Azt is praktikusnak látom, mert túl nagy autóim vannak leugrani tejért vagy a postára, amelyeket ezzel az üzemmóddal szétbasznék.

Már leírtam, de leírom megint:
Ha a saját felhasználási szokásainkat nézem családommal, akkor 3 db Mini (EV) +  1 db V Class (dízel) bőven elegendő lenne.

ps.: 911-be nem férek bele

Vezettem én is két üléses sportkocsit, nem egyet, amikben a kabátom nem tudtam sehova sem tenni, mert nem volt benne hely. Nem is biztos, hogy azzal terveznék bejárni, noha meg tudnám oldani.
 

Sokkal jobban zavarna, hogy ezeknek az autóknak a nyomatékelosztása nem úgy van megtervezve, hogy az kényelmes legyen egy elővárosi-városi közlekedésre. Még akkor sem, ha van bennük általában urban/strada (pl. Lamborghini) mód.

trey @ gépház

Nekem fordítva jobban tetszik ez, mint az E Coupe-ban is van. Ott van Sport és Sport+ mód. Ekkor a légrugó leenged, a futómű és a kormánymű megkeményedik, a váltások tartománya magasabb fordulatra tolódik. Igazi vadállat lesz. E mellett a comfort és eco mód lehetőséget ad normális és nyugdíjas felhasználásra is.

Én nem haragszom, de te meg azért ne haragudj, hogy van benne 4 profil meg 5 motormód, profilokhoz igazodó keménységű felfüggesztés és kormányszervó. Ez volt a lényeg, nem az, hogy ki tud nagyobbat mondani.

Egyébként, ugyanez a felépítés kapható 310 LE-vel is.

trey @ gépház

Ez volt az állítása, szétbontva:

Itt van

  • Sport - pipa
  • és Sport+ mód - pipa

Ekkor

  • a légrugó leenged - nincs
  • a futómű és a kormánymű megkeményedik - pipa
  • a váltások tartománya magasabb fordulatra tolódik - pipa
  • Igazi vadállat lesz - viszonyítás kérdése, mihez képes? ha a nyugdíjas beálláshoz, akkor: pipa
  • E mellett a comfort és eco mód lehetőséget ad normális és nyugdíjas felhasználásra is - pipa

Mi a problémád akkor?

trey @ gépház

A Trabi után a második kedvenc autóm.