- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Megrendelted már? :P
Szerkesztés: Volt szerencsém cca. 3-4 éve egy 911-est élőben látni, egy hazánkból indult, de külföldre elszármazott honfitársunk jóvoltából. Én a ~200cm magasságommal, meg a 138kg-os tömegemmel nem fértem volna bele az autóba, de a kollégám, akinek volt szerencséje Lénárd mellé beülni, kaján mosollyal az arcán szállt ki belőle. Neki meg elhiszem, hogy ez egy életre szóló élmény! ;)
A gyors gondolat többet ér, mint a gyors mozdulat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ilyet az ember a 60. születésnapjára vesz magának, amikor már majdnem nyugdíjas és meg kell valamivel hosszabbítani az életét, nem utolsó sorban van elég ideje menni vele. Nem tipikus városi forgalomban szüttyögő autó :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Teljesen jol lehet hasznalni a mindennapokban is. Kolleganomnek Carrera 4S regebbi szomszedomnak GT3 volt a bejaros autoja. Utobbirol valoszinuleg nem a kenyelem szobrat fogjak mintazni (az ove egy track edition volt) belul a fem kasztnin egy kb 10mm vastagsagu lakotelepi "padloszonyeg" volt csak :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
GT3 mint napi bejaros az kemeny lehetett:) a szomszedoknak is. Szerintem jellemzobb, hogy 2.-3. auto szokott lenni (nem a csaladnak, hanem mondjuk apukanak/anyukanak).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Napi hasznalatra en sem tartanam de van aki megteheti es nem erdekli, hogy kopik vagy lezuzza egy Tesco-s kiszallito :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez az, amikor az emberek nem tudják, hogy mi mire való. Múltkor valaki hosszú utakat ért számon tőlem egy streetnaked motortól ... Nyilván, a naked motor arra való, hogy azzal ezer kilométereket tegyünk meg :D
A Porsche 911 is egy tipikus munkába járó autó.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
van, ahol az. neked 60. szulinapi auto, masnak nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez az, amikor az emberek nem tudják, hogy mi mire való.
Egy masik threadben meg epp amellett erveltel, hogy ugyanaz az auto jo az agglomeracios ingazasra es a csaladi nyaralasokra is. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De az egy másik szál. Ez a szál nem arra való. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, mert egy jól megválasztott autó jó is mindkettőre. Ettől a naked sport-utcai motor még nem lesz hosszútávú túramotor, a Porsche 911 meg nem lesz bejárós autó.
Vagy mi a lényeg?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"A Porsche 911 is egy tipikus munkába járó autó."
Nem minden 911-es pályára készült. Van ami városba.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Munkába járni ... mondod te, aki amellett érvel újabb, hogy női EV-kel kell munkába járni. :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nincs olyan, hogy női! :)
Járok én mindennel munkába (XJ, E Coupe, V Class és ugye Smart EV, valamint leginkább sehogy) , de valóban nagyon praktikus városban a Smart EV, ami már sokáig nem lesz velem, mert a lányom centikre van a jogsitól.
Lehet veszek a flottámba egy Mini EV-t. Azt is praktikusnak látom, mert túl nagy autóim vannak leugrani tejért vagy a postára, amelyeket ezzel az üzemmóddal szétbasznék.
Már leírtam, de leírom megint:
Ha a saját felhasználási szokásainkat nézem családommal, akkor 3 db Mini (EV) + 1 db V Class (dízel) bőven elegendő lenne.
ps.: 911-be nem férek bele
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ps.: 911-be nem férek bele
Le kéne fogyni. Erre tök jó egy sportüléses autó motivációnak. :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hosszában nem férek el. Értem én, hogy sport autó, de abban a pozícióban nekem 2 km is halál.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Simán. Mini és a smart oké. Meglepően nagy tartományban állítható az ülés. Mindkettőben elfér egy 210 cm-es ember.
Fiat 500-at hekkelni kellett.volna, mert a magas ülés miatt nem férek be.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És miből gondolod, hogy a 911-ben nem férnél el? Melyikben? Melyiket próbáltad?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
997,991
Lehet így kellene vezetnem, hogy a nyakamban a lábam, a fejem kicsit lehajtom, de nekem nem kényelmes.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, a sportautók nem is Bentley-k, meg Rolls-Royce-ok ... Nem a kényelem miatt tartják őket. Ezért SEM jók agglomerációból bejárásra ...
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor a fejem nem az üvegnél van, hanem valamelyik fém oszlopnál az nekem para. Ugyanis így lehet meghalni egy koccanástól is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vezettem én is két üléses sportkocsit, nem egyet, amikben a kabátom nem tudtam sehova sem tenni, mert nem volt benne hely. Nem is biztos, hogy azzal terveznék bejárni, noha meg tudnám oldani.
Sokkal jobban zavarna, hogy ezeknek az autóknak a nyomatékelosztása nem úgy van megtervezve, hogy az kényelmes legyen egy elővárosi-városi közlekedésre. Még akkor sem, ha van bennük általában urban/strada (pl. Lamborghini) mód.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem fordítva jobban tetszik ez, mint az E Coupe-ban is van. Ott van Sport és Sport+ mód. Ekkor a légrugó leenged, a futómű és a kormánymű megkeményedik, a váltások tartománya magasabb fordulatra tolódik. Igazi vadállat lesz. E mellett a comfort és eco mód lehetőséget ad normális és nyugdíjas felhasználásra is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ilyen van nekem is. Ugyanezeket csinálja.
De a mi autóink egy alapvetően személyautó felépítés, sportosítva. Szó nincs arról, hogy sportkocsik lennének.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Szó nincs arról, hogy sportkocsik lennének."
Nem azok, de úgy viselkednek. E400 nagyon alázós teljesítményt toll ilyenkor.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na, lecserelted az A3-at?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lol (ami abban az 1.5 mokusvakitoban van az vicc kategoria mar ne is haragudj)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem haragszom, de te meg azért ne haragudj, hogy van benne 4 profil meg 5 motormód, profilokhoz igazodó keménységű felfüggesztés és kormányszervó. Ez volt a lényeg, nem az, hogy ki tud nagyobbat mondani.
Egyébként, ugyanez a felépítés kapható 310 LE-vel is.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jobb helyeken 400/407 LE verzio is van, de meg azok sem tudjak azt amit az e400, mert nincs bennuk legrugo.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, értem. Itt a légrugó volt a lényeg az összes felsorolt paraméterből ...
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nezd at a felsorolast es nezd meg mi az amihez tenyleg kell valamilyen szemmel lathato osszeget kepviselo HW, ez utan tenyleg erteni fogod miert volt nagyvonalu kijelentes toled, hogy
"Ilyen van nekem is. Ugyanezeket csinálja."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez volt az állítása, szétbontva:
Itt van
- Sport - pipa
- és Sport+ mód - pipa
Ekkor
- a légrugó leenged - nincs
- a futómű és a kormánymű megkeményedik - pipa
- a váltások tartománya magasabb fordulatra tolódik - pipa
- Igazi vadállat lesz - viszonyítás kérdése, mihez képes? ha a nyugdíjas beálláshoz, akkor: pipa
- E mellett a comfort és eco mód lehetőséget ad normális és nyugdíjas felhasználásra is - pipa
Mi a problémád akkor?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elfogadom a velemenyedet. Semmi problemam nincs, tudom hogy egy laikusnak az itt felsorolt funkciok 99% rendben van es 1:1-ben evivalensnek hat azzal, ami pl az itt felhozott E osztalyban van es csak marginalis dolognak tunik, ami nincs.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A légrugó miatt meg tudom emelni +12cm (padka) és le is tudom enged mínusz nem tudom mennyit. 180-nál leengedve olyan, mintha csak 110-zel mennék vele.
A Minim default olyan érzés vezetni, mintha leengedett E400 Coupeval mennék.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem az az élményem maradt meg a típussal kapcsolatban, amikor az éppen hazatelepülő nagyvállalkozó, egyik reggelre a város belterületén, végigborotválta vele a menetiránnyal szemben, az út mellett növekvő akácfákat, vagy 100-150 méter hosszan. - Csúnya látvány volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Trabi után a második kedvenc autóm.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A trabantbol is lehet porse. Csak neki kell vele menni a falnak. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni