Az Audikról ....

Hát, igen. Vannak a villanyautók, meg van az Audi. Villanyautónak lehet, hogy zsír a villanyaudi (hiszen a villanyautó mérce nincs túl magasan), de az Audi mércét nem biztos, hogy megugorja ...

Hozzászólások

En van a valosag, amikor a VW concern fulgyujtja hajokat szarjaikkal :D

🤣

A villanyautók dicsérete, kicca szájából. Törődj bele: a villanyautó egy lehúzás. Egy drágább, minőségben ergyább valami. De, legalább tendi. Kis gyerekes anyukák körében mehet a jaszkari, hogy te mennyi teszel a lurkók jövőjéért :D

Összefoglalva: aki egy villanyaudiban ülve azt hiszi, hogy Audiban ül, ráadásul abból következtet a többi minőségére, az tévúton jár.

trey @ gépház

Tehat a VW csoport szart gyartott. Semmi uj nincs ebben. Taycan miatt hajok egnek le. EV Audit sem tudnak gyartani, hiszen ahhoz fejleszteni kene ledcsikokok kivul mast is.

Eddig azt kommunikalta mindenki, hogy az EV gyartasa tok egyszeru. Ami igaz is lehet hiszen sorra jonnek a kinai randomnevu cuccok. Akkor miert nem tudjak megugrani ezt a VWnel/Audinal? Es miert kell allanoan kamuzniuk mindenrol? A tuzrol, a dieselgate, stb.

Nekem inkabb az a tippem, hogy mar minden fos, amit gyartanak, mert tul nehez lett a vizfej. Idovel majd gondolom valtozik, de egyelore ez a helyzet. Te meg vettel toluk egy szart, aztan veded a munder becsuletet. Ez van.

Én nem védek semmit, a VW csoport elég sok szart gyárt. Mindössze azt mondtam, hogy a te igényességi szinted az EV-nél van, míg az Audi egy másik liga 🤷‍♂️

Nincs ezzel semmi baj, neked az pont jó. Ismerjük a Tesla-k minőségét, a végtelenbe széttartó hézagok, a gyenge fényezés miatti fóliázhatások, mert a felverődésektől úgy néznek ki mint a szar ... sorolni lehetne napestig ...

trey @ gépház

Tudom, hogy masik liga. VW group az tuzgyujtok es szakmai analfabetak es vizfejek ligaja, hiszen meg egy normalis EV-t sem tudnak gyartani rengeteg tapasztalattal. Tehat valszeg semmi innovaciora nem kepesek.

A Tesla osszeszerelesi minosege meg tenyleg olyan is nehany helyen, mintha en illesztettem volna otthon :D De nem a Teslarol volt szo. Hanem az audirol es VW-rol :D Tehat kar terelni, meg mutogatni meg akkor is, ha vezetodtol ezt latod.

Ez van fost valasztottal. Fogadd el, hogy nem csak az osszes balsors baratod a balfasz. Embert baratjarol ugye :)

Tudom, hogy nehezen megy a beismerés, de a geci drága villanyautó technológiát valahogy eladhatóvá kell tenni (az állami dotációkon túl is) a hozzád hasonlók számára, így sajnos az van, hogy a minőségből kell faragni. Főleg a Teslanál. Mert ugye azt tudjuk, hogy a klasszikus ICE gyártók keresztfinanszírozzák a drága villanyautókat, azaz az ICE üzletágakon realizált profittal tömködik a réseket, de a pl. a Teslanál ezt nem nagyon lehet megcsinálni. Ott marad a gagyi összeszerelés, az olcsó festés, a felpúposodó ülések, szétmálló kormányszarvak stb. :(

trey @ gépház

Nem en nyitom a topicokat, hogy mindenkepp mentegessem a munder becsuletet :) Jajj de szar lehet a tenyekkel szembesulni. Egybol topictenger es tereles :D

Amugy en is inkabb egesz evben a garazsban hagynam az autom, ha olyan fapados VW groupos Audim lenne, ne aggodj :D Ott tuti felnek, hogy kigyullad alattam a hibrid/mild-hibrid rendszere. Hiszen elektromos dolgokhoz nincs aki ertene a VW csoportbol. (Infotainment + hajoeges + veszfek. Van egyaltalan olyan resze ami mukodik? :D)

Fogadd el, hogy szarul valasztottal. Autot is es baratokat is(hiszen mindig balsors eri oket). :D De vigasztaljon, hogy legalabb az elet bejott. Siman lehet tobbet keresel, mintha Angliaban mosogatnal :D:D:D

:D

Látom, húsba vágott nálad, hogy még az autós szakportálon is etalonnak vették az Audi minőséget. Amíg én mondtam nektek, addig csak a terelés és a maszatolás ment. Most már papírotok van róla hova kéne minőségben felfejlődni :D

Villanyautónak zsír, Audinak egyelőre kevés.

trey @ gépház

Neked volt fontos, hogy totalcaron mit irtak es el is hitted, hogy Audi != Audi :D A hit pedig nem a tenyekrol szol :)

Azzal, hogy idejottel vele hazalni azt jelenti, hogy ez szamodra fontos a VW csoportot ert kritikak miatt gondolom. De a totalcar ujsagiroi pedig irhatnak barmit, miutan kiegett 2 hajo is a VW csoport miatt es azert mert meg sajat vezetoik is onmagukat ekezik. De te meg azok utan is hirdeted az iget es kapalozol meg mindenfele mutogatsz :D

Ez van. Majd legkozelebb jobban dontesz. Van meg par eved hatra. Meg van idod, hogy vegyel egy rendes autot is :D

Azért kemény lehetett neked a mai nap, mikor szembesültél azzal írásban egy autós oldalról, amit hónapok óta mondok neked. Menj be egy Audi kereskedésbe, kérd meg, hogy beülhess egy rendes autóba, aztán add el a gyártási hibás, nyekergő-nyikorgó szarodat, nem szégyen néha felülvizsgálni a lépéseidet ;)

Ahogy ti látjátok magatokat és a valóság:

It finally arrived
by u/sulipolo in RealTesla
 
Based on a true story.
by u/2thenoon in RealTesla

🤣

trey @ gépház

Akkor jon megint a mutogatas es tereles :)

Nem gondoltam volna, hogy 1 hozzaszolast birsz ki csak enelkul.

Tul sokat voltal Magyarorszagon. Meg ra van szaradva a narancsturo es a szar a szadra. Ha lekopik, akkor majd menni fog a commenteles masra mutogatas nelkul is :) Addig marad Soros, Brusszel, Tesla, barki csak a sajat balsorsodrol eltereld figyelmet :)

Mar multkor talaltam neked aranyerkenocsot, hogy ne csipjen ennyire az erolkodes :D Csak ennyit tudok neked segiteni: https://benu.hu/shop/reparon-vegbelkenocs-30g

Egyre mélyebbre süllyedsz, de nekem ez azt jelzi, hogy jó úton járok. :)

PS: én mindig is Magyarországon voltam 😘

Visszatérve a témára, gyere, egyszer elviszlek egy Audi kereskedőhöz, beülsz egy RS7-be aztán megnézzük a különbségeket a Tesla-d meg aközt :D

Összenézzük az illesztéseket, megtapogatjuk a belsejét, megnézzük a fényezést, megyünk velük egy kört és meghallgatjuk melyik nyikorog melyik nem stb. :D

trey @ gépház

Pontosan rá tudnál mutatni azokra a kommentekre, amelyek téged kommentelésre ösztönöztek? Nekem az a benyomásom, hogy én írhatok bármit, te ugrasz rá, mint légy a szarra. Ez a "barátság" köztünk régről datálódik és kölcsönös, de akkor nem tudom miért teszel úgy, mintha nem ez lenne. lehetnél kicsit őszintébb, talán akkor érdekelne a véleményed.

trey @ gépház

Én csak kedvedre teszek, elvégre a nyitott topicjaid 90%-a azzal a céllal születik, hogy kommentelésre triggereljen embereket. Mondhatni teszem a dolgom, hozom a kattintásokat. Most meg ezt hozod fel mint probléma?

 

A kommentjeid szintén 90+%-ából süt az arrogancia és a gőg, miszerint csak az és kizárólag csak az lehet az igazság, amit te mondasz. Itt van a döglött kutya elásva...

Mint ahogy te sem, én sem tudok rámutatni egy konkrét dátumra / kommentre, amikor "barátságunk" szárba szökkent - történelmileg így alakult.

Aláírás _Franko_ miatt törölve.
neut @

Jaok csak erre voltam kivancsi, hogy mi a kontextus eppen. Mert topic elejene Audi jobb, mint Audi volt. Nem tudtam, hogy megint terelsz es masik gyarto is kepbe kerul elozo hszednel. Azt hittem visszahozod megint Audi != Audit :D meg audi > audi :D Kiszamithatatlan fordulat! :D:D:D

sirok :D

Ha valami negativ hir volt valahol a vilagban a magyar gazdasagrol, akkor egybol nyit 2-3 topicot, hogy epp kanyarban eloznek.

Itt meg gondolom volt vmi negativ hir VW-rol vagy Audirol es akkor most azt kell bizonygatni, hogy mennyire jok megis.

Nekem az a tippem, hogy ezert keszultek ezek. Pont emiatt is kezdtem ezt a temat feszegetni masik topicban, hogy mikor triggerelodik mar valaki :)

Kicca, kicca, kicca ... jól felbasztad magad ezen a topikon. Általában próbálsz magadra erőltetni valami gyenge mértékletességet, de itt aztán elszabadult a pokol, mi? :D

EV jelenleg egy dotált, olcsó szarokból összehányt valami. Nem luxusautó. Csak az árában. Találnak olyan palimadarat, mint te, meg a jaku, akik kifizetnek (állítólag) 50 milliót egy halom szarra és utána elhiszik, hogy menők lettek. :D

trey @ gépház

Lásd nyitó. Sajnos, amíg a klasszikus autógyárak kénytelenek a villanyautóikat az ICE autóikon realizált profitból keresztfinanszírozni, addig a minőségből muszáj lesz engedni. Másból ugyanis nem nagyon tudnak, tekintve, hogy a villanyautó nem olcsó. Még állami dotációval sem.

Amikor ilyeneket olvasok, hogy

A futómű sem feltétlen szereti benga testet maga felett, hiába a légrugó, rosszabb úton, ahol nem hullámok, hanem sok apró szintkülönbség dolgoztatja, hajlamos döcögni az e-tron. Az sem biztató fejlemény, hogy a bal első kerék felől már jól hallható kopogás jön, alig 9000 kilométer után.

Akkor azt mondom, hogy nem. A villanyaudi nem Audi minőség. Az Audi gyártja, de messze van a megszokott minőségtől. Erre utal a nyitó is, akkor újra: 

Villanyautónak zsír, de Audinak egyelőre kevés.

trey @ gépház

Napi mondas 2019-bol egy First Edition modellrol? Ideje elballagnod a kedvenc vw/audi kerekedodhoz es kerni egy q8 e-tront egy hetre, ahogy Anti is javasolta 4 eve,
"Ez a gyártó első teljesen elektromos autója, mint ilyen, igazából erős kezdés, de mégis azt gondolom, hogy akkor lesz értelme megvenni ha befejezik. Mondjuk a ráncfelvarrás után."

Persze, onnan mentem erre a linkre :D

Néma gyereknek az anyja se - Teszt: Audi Q8 e-tron Sportback – 2024.

Ebben is van idevágó idézet, bőven:

A Q8 e-tron, az Audi legnagyobb elektromos SUV-je, technikailag nagyot frissült, a nómenklatúrában is rendet vágtak azzal, hogy behúzták a Q8 név alá, de ha tippelni kellene, mindennek dacára sem lesz nagyságrendekkel sikeresebb az elődjénél. Anti anno “Ha hal lenne, visszadobnám” címmel hozta le az eredeti e-tron tesztjét, de ez a hal ezekkel a génekkel kapitális sosem lesz.

[...]

A műszaki tartalom frissítésére az angol refurbished szó illik legjobban, nagyjából gyárilag felújítottnak lehet fordítani.

trey @ gépház

Az Audi is Skoda, csak 2 évvel korábban kapja meg a multimédia-rendszert.