- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
En van a valosag, amikor a VW concern fulgyujtja hajokat szarjaikkal :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
🤣
A villanyautók dicsérete, kicca szájából. Törődj bele: a villanyautó egy lehúzás. Egy drágább, minőségben ergyább valami. De, legalább tendi. Kis gyerekes anyukák körében mehet a jaszkari, hogy te mennyi teszel a lurkók jövőjéért :D
Összefoglalva: aki egy villanyaudiban ülve azt hiszi, hogy Audiban ül, ráadásul abból következtet a többi minőségére, az tévúton jár.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Osszefoglalva a lenyeg: A VW konszern mernokei olyan autokat gyartanak, amik eletveszelyesek. Nem csak soforjeikre, hanem mindenki masra is. Meg a tengeren is. :)
Te ilyen kula gyartol vettel autot, majd magyarazod a bizonyitvanyod. 🤡
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:D
Gondoltam, nem árt rendet tenni a fejetekben ... :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne aggodj. Igy mar tiszta a kep. A fos az nem fos. Az audi nem audi. De csak azert mert te olyan vettel. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát a minőségi szintek vizualizálva:
AUDI
EV / villanyaudi
0 --------------------------------------
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehat a VW csoport szart gyartott. Semmi uj nincs ebben. Taycan miatt hajok egnek le. EV Audit sem tudnak gyartani, hiszen ahhoz fejleszteni kene ledcsikokok kivul mast is.
Eddig azt kommunikalta mindenki, hogy az EV gyartasa tok egyszeru. Ami igaz is lehet hiszen sorra jonnek a kinai randomnevu cuccok. Akkor miert nem tudjak megugrani ezt a VWnel/Audinal? Es miert kell allanoan kamuzniuk mindenrol? A tuzrol, a dieselgate, stb.
Nekem inkabb az a tippem, hogy mar minden fos, amit gyartanak, mert tul nehez lett a vizfej. Idovel majd gondolom valtozik, de egyelore ez a helyzet. Te meg vettel toluk egy szart, aztan veded a munder becsuletet. Ez van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem védek semmit, a VW csoport elég sok szart gyárt. Mindössze azt mondtam, hogy a te igényességi szinted az EV-nél van, míg az Audi egy másik liga 🤷♂️
Nincs ezzel semmi baj, neked az pont jó. Ismerjük a Tesla-k minőségét, a végtelenbe széttartó hézagok, a gyenge fényezés miatti fóliázhatások, mert a felverődésektől úgy néznek ki mint a szar ... sorolni lehetne napestig ...
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudom, hogy masik liga. VW group az tuzgyujtok es szakmai analfabetak es vizfejek ligaja, hiszen meg egy normalis EV-t sem tudnak gyartani rengeteg tapasztalattal. Tehat valszeg semmi innovaciora nem kepesek.
A Tesla osszeszerelesi minosege meg tenyleg olyan is nehany helyen, mintha en illesztettem volna otthon :D De nem a Teslarol volt szo. Hanem az audirol es VW-rol :D Tehat kar terelni, meg mutogatni meg akkor is, ha vezetodtol ezt latod.
Ez van fost valasztottal. Fogadd el, hogy nem csak az osszes balsors baratod a balfasz. Embert baratjarol ugye :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, hogy nem érted a nyitóban levő, pirossal aláhúzott idézetet, pedig még a gyépéseknek meg is magyaráztam! Akkor ezt mondd! :D Megpróbálom egyszerűbben:
EV < AUDI
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
AUDI = AUDI :D Audi az meg VW :)
Hiaba kapalozol a szarod az szar marad :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudom, hogy nehezen megy a beismerés, de a geci drága villanyautó technológiát valahogy eladhatóvá kell tenni (az állami dotációkon túl is) a hozzád hasonlók számára, így sajnos az van, hogy a minőségből kell faragni. Főleg a Teslanál. Mert ugye azt tudjuk, hogy a klasszikus ICE gyártók keresztfinanszírozzák a drága villanyautókat, azaz az ICE üzletágakon realizált profittal tömködik a réseket, de a pl. a Teslanál ezt nem nagyon lehet megcsinálni. Ott marad a gagyi összeszerelés, az olcsó festés, a felpúposodó ülések, szétmálló kormányszarvak stb. :(
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha mas nem marad, akkor jon a tereles es a mutogatas. Bohoc vagy.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha már a kigyulladásról volt szó:
Legalább két Pinellas-i EV kigyulladt, miután az Idalia viharhullám tönkretette az akkumulátorokat
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehat tereles van tovabbra is.
Nem lepsz fel cirkuszban, ahol a teljes eloadast meg lehetne nezni? :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pedig azt hittem Soros lesz a tettes vagy Brusszel es azert szar a szarod :D De nem, tovabbra is egy masik gyarto teszi tonkre az Audid :D
Koszi a produkciod! :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Teszi tönkre az Audim? Már, hol? A garázsban? Én nem vagyok márkabuzi mint te, lehet, hogy a következő autóm egy Porsche lesz ... neked kell együtt élned ezzel a Tesla-fag fanboysággal :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem en nyitom a topicokat, hogy mindenkepp mentegessem a munder becsuletet :) Jajj de szar lehet a tenyekkel szembesulni. Egybol topictenger es tereles :D
Amugy en is inkabb egesz evben a garazsban hagynam az autom, ha olyan fapados VW groupos Audim lenne, ne aggodj :D Ott tuti felnek, hogy kigyullad alattam a hibrid/mild-hibrid rendszere. Hiszen elektromos dolgokhoz nincs aki ertene a VW csoportbol. (Infotainment + hajoeges + veszfek. Van egyaltalan olyan resze ami mukodik? :D)
Fogadd el, hogy szarul valasztottal. Autot is es baratokat is(hiszen mindig balsors eri oket). :D De vigasztaljon, hogy legalabb az elet bejott. Siman lehet tobbet keresel, mintha Angliaban mosogatnal :D:D:D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:D
Látom, húsba vágott nálad, hogy még az autós szakportálon is etalonnak vették az Audi minőséget. Amíg én mondtam nektek, addig csak a terelés és a maszatolás ment. Most már papírotok van róla hova kéne minőségben felfejlődni :D
Villanyautónak zsír, Audinak egyelőre kevés.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Neked volt fontos, hogy totalcaron mit irtak es el is hitted, hogy Audi != Audi :D A hit pedig nem a tenyekrol szol :)
Azzal, hogy idejottel vele hazalni azt jelenti, hogy ez szamodra fontos a VW csoportot ert kritikak miatt gondolom. De a totalcar ujsagiroi pedig irhatnak barmit, miutan kiegett 2 hajo is a VW csoport miatt es azert mert meg sajat vezetoik is onmagukat ekezik. De te meg azok utan is hirdeted az iget es kapalozol meg mindenfele mutogatsz :D
Ez van. Majd legkozelebb jobban dontesz. Van meg par eved hatra. Meg van idod, hogy vegyel egy rendes autot is :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért kemény lehetett neked a mai nap, mikor szembesültél azzal írásban egy autós oldalról, amit hónapok óta mondok neked. Menj be egy Audi kereskedésbe, kérd meg, hogy beülhess egy rendes autóba, aztán add el a gyártási hibás, nyekergő-nyikorgó szarodat, nem szégyen néha felülvizsgálni a lépéseidet ;)
Ahogy ti látjátok magatokat és a valóság:
It finally arrived
by u/sulipolo in RealTesla
Based on a true story.
by u/2thenoon in RealTesla
🤣
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor jon megint a mutogatas es tereles :)
Nem gondoltam volna, hogy 1 hozzaszolast birsz ki csak enelkul.
Tul sokat voltal Magyarorszagon. Meg ra van szaradva a narancsturo es a szar a szadra. Ha lekopik, akkor majd menni fog a commenteles masra mutogatas nelkul is :) Addig marad Soros, Brusszel, Tesla, barki csak a sajat balsorsodrol eltereld figyelmet :)
Mar multkor talaltam neked aranyerkenocsot, hogy ne csipjen ennyire az erolkodes :D Csak ennyit tudok neked segiteni: https://benu.hu/shop/reparon-vegbelkenocs-30g
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyre mélyebbre süllyedsz, de nekem ez azt jelzi, hogy jó úton járok. :)
PS: én mindig is Magyarországon voltam 😘
Visszatérve a témára, gyere, egyszer elviszlek egy Audi kereskedőhöz, beülsz egy RS7-be aztán megnézzük a különbségeket a Tesla-d meg aközt :D
Összenézzük az illesztéseket, megtapogatjuk a belsejét, megnézzük a fényezést, megyünk velük egy kört és meghallgatjuk melyik nyikorog melyik nem stb. :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tereles utjan jarsz csak a seggfajasod miatt. Ez ragadt rad gondolom az utobbi ~10 evben :) Tudom, hogy Magyarorszagon voltal mindig. A balsors beled van kodolva :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Engem inkább az érdekelne, hogy mi történt Treyyel, hogy ilyen megkeseredett ember lett belőle. A terapeutája vajon mint mondana?
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom, hogy az miért lenne megkeseredettség, hogy az EV < Audi.
A minőség-különbség szemmel látható.
Nektek inkább a szókimondó őszinteséggel van bajotok, nem? Az szokatlan ebben az új korban, nem?
😔
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nektek inkább a szókimondó őszinteséggel van bajotok, nem?
Nem, hanem a rosszindulatú surmósággal / tirpáksággal, amiben előadod magad. FYI, nem menő.
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pontosan rá tudnál mutatni azokra a kommentekre, amelyek téged kommentelésre ösztönöztek? Nekem az a benyomásom, hogy én írhatok bármit, te ugrasz rá, mint légy a szarra. Ez a "barátság" köztünk régről datálódik és kölcsönös, de akkor nem tudom miért teszel úgy, mintha nem ez lenne. lehetnél kicsit őszintébb, talán akkor érdekelne a véleményed.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én csak kedvedre teszek, elvégre a nyitott topicjaid 90%-a azzal a céllal születik, hogy kommentelésre triggereljen embereket. Mondhatni teszem a dolgom, hozom a kattintásokat. Most meg ezt hozod fel mint probléma?
A kommentjeid szintén 90+%-ából süt az arrogancia és a gőg, miszerint csak az és kizárólag csak az lehet az igazság, amit te mondasz. Itt van a döglött kutya elásva...
Mint ahogy te sem, én sem tudok rámutatni egy konkrét dátumra / kommentre, amikor "barátságunk" szárba szökkent - történelmileg így alakult.
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem, csak a szokásos kisebbrendűségi érzésből fakadó fájás.
Köszi a tisztázást!
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi a bizonyítást. Nem bírtad ki nélküle, mi?
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Legközelebb jelezd, ha nem vársz semmi választ a felvetéseidre. 🤷♂️
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jelezni fogom.
Cserébe kérlek szintúgy jelezd felém, ha a kérdésed csupán költői és nem vársz rá érdemi választ.
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De, hát én várok tőled választ, arra pedig válaszolok. Ez a fórum. Ezért sem értem a picsogásod, hogy "nem bírtad ki nélküle". Mit? A beszélgetést? :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De itt azt se tudom mirol beszelsz. Mert eredetileg csak audi, aztan mar volt tesla is. Tisztara mint a bucsuban. Valami jobb valamiben, mint valami masik valamiben. :D
En orulok, hogy oszinten irod a dolgokat :D Latszik is, hogy sajat kutfobol megy :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látom tolatsz már visszafelé. Egyetlen embert nem találsz, aki ismeri az autókat és aláírná neked, hogy minőségben a Tesla az Audi felett van. Kaparj még, erőlködj. Hátha lesz belőle valami :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jaok csak erre voltam kivancsi, hogy mi a kontextus eppen. Mert topic elejene Audi jobb, mint Audi volt. Nem tudtam, hogy megint terelsz es masik gyarto is kepbe kerul elozo hszednel. Azt hittem visszahozod megint Audi != Audit :D meg audi > audi :D Kiszamithatatlan fordulat! :D:D:D
sirok :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ideírnád nekem a pirossal aláhúzott szöveget? Magadnak, szépen, lassan, tagolva felolvasni utána a feladat ... :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Minek? :D En hozzaszolasodra valaszoltam. Azokon lehet csak igazan szorakozni :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:D:D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha valami negativ hir volt valahol a vilagban a magyar gazdasagrol, akkor egybol nyit 2-3 topicot, hogy epp kanyarban eloznek.
Itt meg gondolom volt vmi negativ hir VW-rol vagy Audirol es akkor most azt kell bizonygatni, hogy mennyire jok megis.
Nekem az a tippem, hogy ezert keszultek ezek. Pont emiatt is kezdtem ezt a temat feszegetni masik topicban, hogy mikor triggerelodik mar valaki :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
🤣
Komolyan, te hülyébb vagy, mint gondoltam. Ezt most halál komolyan mondom.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megis te ultel fel szopatasnak :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még mindig várok arra, hogy hogyan kötsz át oda, hogy aTC megírta, az EV < Audi 🤣
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez magyarul is megvan?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, akkor továbbra is kellemetlen lesz erről beszélned. Svájci májer, zéró minőségű EV-ben feszít. :D Tudod, annak, aki utánaolvas, nem csak hasra esik, annak ezek max. megmosolyogtatók ... De, röhögjünk együtt tovább :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De mirol? Tenyleg. Csak azt kertem, hogy magyarul is ird le :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már azon gondolkodom, hogy neked lehet németül kéne, hátha akkor jobban megérted.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eleg lenne magyarul is. :D Csak most ne google translatel fordits at kinaira majd vissza magyarra :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kicca, kicca, kicca ... jól felbasztad magad ezen a topikon. Általában próbálsz magadra erőltetni valami gyenge mértékletességet, de itt aztán elszabadult a pokol, mi? :D
EV jelenleg egy dotált, olcsó szarokból összehányt valami. Nem luxusautó. Csak az árában. Találnak olyan palimadarat, mint te, meg a jaku, akik kifizetnek (állítólag) 50 milliót egy halom szarra és utána elhiszik, hogy menők lettek. :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hat persze! Ugy felbasztam magam!! :D Nyitottam is vagy 10 topicot csak a temanak :D
Jah varj, az nem en voltam :)
En mindossze felhivtam figyelmet terelesre, mikor itt terelesre kerult a sor. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Terelésre ... miről ...? 🤣
Tedd csak a dolgod, hozd a kattintásokat!
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Audi != Audi!! :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látod, nehezen megy ez neked ...
villanyaudi = EV
EV minőség != Audi minőség
villanyaudi minőség != Audi minőség
Valószínűleg ezt sok Audis elsőre aláírja. 🤷
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha a lelkuk megnyugvasahoz ez kell, akkor kepzelegjenek. :) Valosagban pedig tovabbra is a VW csoporthoz tartoznak. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
villanyaudi minőség != Audi minőség
Akkor a villanyaudi az nem audi? A villanyaudit ki gyártja ha nem az audi?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lásd nyitó. Sajnos, amíg a klasszikus autógyárak kénytelenek a villanyautóikat az ICE autóikon realizált profitból keresztfinanszírozni, addig a minőségből muszáj lesz engedni. Másból ugyanis nem nagyon tudnak, tekintve, hogy a villanyautó nem olcsó. Még állami dotációval sem.
Amikor ilyeneket olvasok, hogy
A futómű sem feltétlen szereti benga testet maga felett, hiába a légrugó, rosszabb úton, ahol nem hullámok, hanem sok apró szintkülönbség dolgoztatja, hajlamos döcögni az e-tron. Az sem biztató fejlemény, hogy a bal első kerék felől már jól hallható kopogás jön, alig 9000 kilométer után.
Akkor azt mondom, hogy nem. A villanyaudi nem Audi minőség. Az Audi gyártja, de messze van a megszokott minőségtől. Erre utal a nyitó is, akkor újra:
Villanyautónak zsír, de Audinak egyelőre kevés.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fontos a munder becsulete! :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez annak ékes példája, amikor nem tudsz érdemben hozzászólni a témához?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Teljesen erdemben szoltam hozza. Gondoltam latod a parhuzamot. De ha nem, akkor nem. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Írj az Audinak, hogy vegyék le az emblémát és a feliratot a villanyaudiról. Biztos megteszik. Ha mégse, akkor küldd el nekik a cikket. Ha akkor se, akkor bizony az is Audi.
Már csak az a kérdés, hogy vajon a mild-hibrid EV-e vagy sem, és ha igen, miért nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elég csak a pénzünkkel szavazni. Villanyautóra egy fillért se addig, amíg az igényeket rendesen ki nem elégítik. Addig maradunk az Audinál.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szóval addig nem veszel audit, amíg az audi olyan audi minőségű nem lesz mint egy audi.
Oké.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen!
(Remélem így könnyebb lesz neked a kényszerzubbony :D)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igazad van. Én se veszek többé Audit (se).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-
Hagyjuk!
"The vision of Christ that thou dost see
Is my vision’s greatest enemy."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen szépek ezek az illesztések:
https://www.reddit.com/r/RealTesla/comments/1650aqz/i_take_it_this_is_within_spec_im_pretty_annoyed/
https://www.reddit.com/r/RealTesla/comments/163a1zl/one_of_the_richest_companies_in_the_world_folks/
🙄
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kicca minöségellenőr úr ide már nem jutott el ... mit mondjak, ezen nem is csodálkozom, a nyálverés ide már kevés lenne, hisz konkrétumokról van szó, nem rébuszokról 🤔
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Napi mondas 2019-bol egy First Edition modellrol? Ideje elballagnod a kedvenc vw/audi kerekedodhoz es kerni egy q8 e-tront egy hetre, ahogy Anti is javasolta 4 eve,
"Ez a gyártó első teljesen elektromos autója, mint ilyen, igazából erős kezdés, de mégis azt gondolom, hogy akkor lesz értelme megvenni ha befejezik. Mondjuk a ráncfelvarrás után."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze, onnan mentem erre a linkre :D
Néma gyereknek az anyja se - Teszt: Audi Q8 e-tron Sportback – 2024.
Ebben is van idevágó idézet, bőven:
A Q8 e-tron, az Audi legnagyobb elektromos SUV-je, technikailag nagyot frissült, a nómenklatúrában is rendet vágtak azzal, hogy behúzták a Q8 név alá, de ha tippelni kellene, mindennek dacára sem lesz nagyságrendekkel sikeresebb az elődjénél. Anti anno “Ha hal lenne, visszadobnám” címmel hozta le az eredeti e-tron tesztjét, de ez a hal ezekkel a génekkel kapitális sosem lesz.
[...]
A műszaki tartalom frissítésére az angol refurbished szó illik legjobban, nagyjából gyárilag felújítottnak lehet fordítani.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A töltés a legjobb bennük.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az Audi is Skoda, csak 2 évvel korábban kapja meg a multimédia-rendszert.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondják ezt a Skoda tulajok, akiknek nem volt pénzük Audira.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Volt mindkettő. :) Nem Fabia mondjuk, kisautóm még nem volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Haveromnak új, fullos RS Ocativaja volt, most egy jól felszerelt új Superb-je. Azért, amikor átül az Audi-ba, megjegyzi ő is, hogy azért ez más.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni