( nns | 2024. 01. 12., p – 10:19 )

Még mindig mondom a téli gondok nem az EVvel kezdődtek az autózásban: https://www.penzcentrum.hu/auto/20191125/sulyos-penzekkel-fogyaszt-tobbet-a-kocsi-ha-futod-itt-a-matek-1085567

Ahogy nem indulsz a hideg benzines autóban padlógázzal (és nem járatod hosszú ideig indulás előtt), úgyanúgy elektromosban ismerve a gépjárműved paramétereit - előfűtöd az akkut (ha tudod) hogy ezt ne a töltőnél várakozva kelljen megtenned.

Tippre neki ha közel lakik a Superchargerhez és ennyi ideje van töltikézni akkor ahelyett, hogy éjjel lemerült akkuval parkolja a kocsit csinálhatná azt is, hogy hazafele tölt mielőtt hazaér. 1. Meleg lesz az akku gyorsabb a töltés. 2. reggel előfűtheti a  kocsit, mert az akkuban van bőven...

65kW az nem olyan lassú (és még gyorsulhat is, mert töltés közben melegszik az akku). Megint belefutottál, hogy abba, hogy mennyire tikolják az EV használati nyűgöket: semennyire. ;-) Karotta mint nagy EVs simán bemutatja mire lehet számítani...