( nns | 2024. 01. 16., k – 14:15 )

Sok BEV-ben mivel a kedves (főleg hagyományos) autógyártók azt képzelik, hogy csak valami szuperzöld idealisták veszik tényleg kevesebb a műanyag ráadásul azok is újrahsznosítottak esetleg növényi alapúak. De műanyagban nem kéne, hogy nagy különség legyen BEV meg ICE között. (mindenhol lehete csökkenteni)

Az elektromos motor mindig is jobb volt, csak ugye az energiatárolás fasorban sem volt az olajhoz képest.

Nem Musk jött. A Nissan Leaf régebbi mint a Tesla sőt a Mitshubishi iMiev/Peugeot ION/Citroen C-Zero is régebbi. Csak Musk sokkal nagyobb influenszer mint a háttérben idealistán próbálkozók. ;-)

A GM akarta először újraéleszteni a BEV műfajt komolyabban (kísérletek végig voltak). Az szép történet, hogyan vándorolt az NIMH akuuk szabadalma egy olajvállalathoz. (Texaco/Chevron/Cobasys) Link: https://en.wikipedia.org/wiki/Nickel%E2%80%93metal_hydride_battery (patent issues)