( persicsb | 2024. 03. 14., cs – 14:48 )

hol és ki, milyen oknál fogva követte el azt a hibát, ami miatt nem bírta ki a cucc a hatalmas, de ismert és így számolható nyomást.

A Titan balesete kapcsán érdemes megjegyezni, hogy a Titant semmilyen szervezet nem vizsgálta, nem volt tanúsítva arra, hogy használható vízben, mindenki, aki felszállt rá, alá kellett írjon egy olyan felelősségi nyilatkozatot, miszerint ez egy kísérleti eszköz, ami nincs bevizsgálva, és a halál egy olyan kockázat, amivel számolnia kell.

Mindezt úgy, hogy a cég operatív igazgatója kérte, hogy vizsgálják be és tanúsíttassák az eszközt, de ezt a cég nem akarta kifizetni. Utólag kiderült, hogy a kabinablak a tervezett mélység egyharmadát sem bírta ki.

2020-ban maga Rush mondta azt, hogy a Titant legfeljebb 3000 méteres mélységig lehetne csak használni, mert anyagfáradás jeleit mutatja - ki is kellett cserélni a burkolatot.

A nagy okos mérnökök a gyorsan, ügyesen, olcsón jegyében szartak mindenféle biztonsági előírásra, és kész is lett a katasztrófa. Tudták ők pontosan, hogy mit kéne gyártani, csak hát a mérnöki szabadságuk oltárán feláldozták a biztonságot.

Ha nem vagy arra alkalmas, hogy betartsál biztonsági előírásokat, akkor remélem, hogy nem használom az általad írt szoftvert.