( persicsb | 2024. 03. 26., k – 16:43 )

Mindezt lehet offline, IT nélkül is csinálni. Jól iktatott dokumentumok, papír alapú névjegyzék, stb. Régen is működött ez, IT nélkül, csak kényelmetlen volt. Annál a cégnél, ahol a cégkultúrának nem része, hogy rend legyen, miért gondolod, hogy egy IT eszköz bevezetése kultúraváltást fog okozni, és nem csak egy N+K-ik hely lesz az Exchange névjegyzék, ahova fel lehet írni az ügyféladatokat az Exceltábla, a jegyzettömb, a kontaktok.txt és a fontos_telefonszámok_2024.docx mellett?

Akinek nincs igénye rendre, azt nem fogja egy IT rendszer bevezetése helyrehozni, csak növeli a káoszt. Az IT rendszer azokon tud segíteni, ahol rend már van, csak nem túl hatékony/gyors az eszköz, amit használnak (papíron használnak mindent, esetleg Excelben célszoftver helyett stb.).