A MikroVPS Kft. ügyfélszolgálati feladatok elvégzésére keres alkalmazottat/céget/alvállalkozót, heti 20 órányi időben, távmunkában. A munkavégzés ideje nem kötött, teljes rugalmassággal megoldható/megbeszélhető mindenféle megoldás. Hétvégi, ünnepnapi valamint éjszakai munkavégzés nem szükséges.
A munkavégzés eszközeit nem biztosítjuk (internet, számítógép, stb)!
Feladatok:
Hibajegyben és e-mailben érkező felhasználói kérések megoldása, továbbítása rendszergazdák felé
Online support chat kezelése
Emailben érkező megrendelések kezelése, felvezetése WHMCS-be
Adminisztratív feladatok elvégzése
Ügyfelek közvetlen (emailben vagy telefonon) értesítése szükség esetén
Feltételek:
cPanel/WHM ismerete
SolusVM ismerete
VPS technológiák ismerete (OpenVZ, Xen)
Windows (7/8/10) power user szintű ismerete
Népszerű levelező-programok (Thunderbird, Outlook, stb) és böngészők ismerete
Domain regisztráció folyamatainak ismerete
Jó probléma megoldó képesség
Jó kommunikációs képesség
Linux (CLI) felhasználói szintű ismerete
Előnyök (bármelyik a listából, nem az összes egyszerre):
WHMCS ismerete
német nyelvtudás
angol nyelvtudás
alapszintű HTML/PHP ismeretek (hiba kereséshez)
Plesk/VestaCP/ egyéb web panelek ismerete
CMS rendszerek (WordPress/Drupal/Joomla/stb) ismerete
Nagios / Observium / Munin ismerete (értelmezése)
cPanel University Certification
LinkedIn értékelések
Önéletrajzot/LinkedIn profilt (vagy cég esetén ajánlatot) kérjük az allas@mikrovps.hu címre küldeni, megjelölve, hogy alkalmazotti vagy alvállalkozói (számlás) megoldás érdekelné, valamint megjelölve az igényelt havi összeget is.
(A hirdetés a HUP-Profession szabadkártya felhasználásával került kihelyezésre)