A RackForest Kft. RENDSZERGAZDÁT keres!

Fórumok

A cég tulajdonosai azzal az elhatározással alapították meg a RackForestet, hogy Magyarországon is elérhető legyen olyan professzionális szolgáltatás a szerverbérlés, -üzemeltetés és hoszting piacon, amely a legmodernebb eszközök, infrastruktúra előnyeit kihasználva, árait megfizethető szinten tartja, miközben világméretű cégekre jellemző stabil, megbízható szolgáltatást nyújt.

Ha úgy érzed, ezek az értékek neked is fontosak és értesz a Linux (leginkább Debian és Centos) és Windows szerverek (Windows Server 2012 R2) üzemeltetéséhez, telepítéséhez, különböző virtualizációs platformok üzemeltetéséhez.

Szívesen vennél részt hoszting operátori feladatok ellátásában, ügyfél kérések kezelésében és a a belső irodai infrastuktúra üzemeltetésében, TÉGED KERESÜNK!

Örülünk ha van közép vagy felsőfokú végzettséged, legalább 1 év szakmai tapasztalatod.

Beszélsz angolul, képes vagy az önálló munkavégzésre, de szívesen dolgozol egy kis csapat tagjaként is.

Ha te pedig minket keresel, küldd el önéletrajzodat a fizetési igény megjelölésével a allas@rackforest.hu e-mail címre.

(A hirdetés a HUP-Profession szabadkártya felhasználásával került kihelyezésre)

Hozzászólások

Srácok!

most akkor hoszting operátort kerestek vagy rendszergazdát? :) Ezt már csak a bérigény miatt sem árt tisztázni, mert egy hoszting opi és egy rendszergazda fizetése közt van egy nagyságrendnyi különbség. Nekem pl. a hoszting operátor feladata konzolt kötni a gépre, resetet nyomni az ügyfél kérésére, gépet gépteremből kihozni és visszavinni. Egy rendszergazda telepít/üzemeltet/konfigurál/hibát hárít el/stb.. Vagy Ti inkább 2in1-t szeretnétek? Nem mintha derogálna megcsinálni, de bizonyos gépszám fölött már más rendszergazdai feladattól veszi el az időt. És azért rendszergazdai fizuért favágást csinálni, nem biztos, hogy a cégnek megéri.

"RENDSZERGAZDÁT keres" vs. "Szívesen vennél részt hoszting operátori feladatok ellátásában"

A munkaidő hány százalékában kell "on demand" feladatokat ellátni, mennyi idő marad a "fejlesztésre"? Tehát arra, hogy mondjuk akármelyik telephelyen -akár az irodai, akár a kritikus rendszerek esetén- dolgozik valamennyi napot/hetet a rendszergazda, és elkezdi megvalósítani azt az akármicsodát ami a feladat (ami előtte ki lett találva, át lett gondolva, meg lett tervezve).

------------------------------------------------------------------------------
www.woodmann.com/searchlores/welcome.htm

A kérdés jogos!

Profi rendszergazdát keresünk, de kisebb részben lesz operátori munkája is.
Pl: Szerver kicsomagolása, beszerelése, bekábelezése. Diszkek ki be pakolgatása.
Nem megfelelő jelentkező az aki profi rendszergazda, de nem szeretne csavarhúzót fogni. ;-)
Cserében nem kell zakóban és ingben dolgozni. :-)

Szintén fontos hogy rendszergazdai ügyeletet is kell adnia a leendő kollégának munkaidőn kívül beosztás alapján. (Azért nem egyedül kell ügyeletet adni 24x7-ben :-)

Ha van még kérdésetek ne kíméljetek! :-)

Angelo
RackForest

Én szívesen csináltam a gépösszerakást, rack-elést is. :) (kivéve a C7000-es HP Blade keretet, mert az egyedül "kicsit" nehéz) Szerettem, jó volt, és a munka része volt. Meg legalább tudtuk, hogy az a gép úgy van összerakva, ahogy "szeretjük" engem spec. a zakó, ing sem zavar, sőt még a sales support sem.

Akkor kérdezek:
- Mekkora a csapat? Ebből hány profi rendszergazda van? Nem mindegy, hogy mondjuk 10 főből csak 1 profi rendszergazda van(+új kolléga) vagy van 3-4 fő.
- Beosztás tekintetében milyen gyakran kell ügyeletet adni?
- Az ügyeletes látja el az ügyfélszolgálati teendőket vagy külön ember?
- Mennyire vannak leosztva a feladatok L1, L2, L3 szintre?
- Egy vagy több telephelyen kell dolgozni?
- Alkalmazottként vagy vállalkozóként akarjátok foglalkoztatni az új kollégát?

- Mekkora a csapat? Ebből hány profi rendszergazda van? Nem mindegy, hogy mondjuk 10 főből csak 1 profi rendszergazda van(+új kolléga) vagy van 3-4 fő.

11 fő jelenleg a RackForest, és 3,5 rendszergazdánk van. ;-) (A 0,5 Én vagyok, mivel Én csak a saját ügyviteli cuccokkal + hálózattal + egyebekkel foglalkozom. :-)

- Beosztás tekintetében milyen gyakran kell ügyeletet adni?
Kb az idő harmadában, a terv az hogy 3 ember vigye az ügyeletet.

- Az ügyeletes látja el az ügyfélszolgálati teendőket vagy külön ember?
A klasszikus ügyfélszolgálatot mások viszik, de a műszaki support telefon az ügyeletes rendszergazdánál fog csörögni.

- Mennyire vannak leosztva a feladatok L1, L2, L3 szintre?
Nem nagyon, azért ennyien még nem vagyunk. :-) Természetesen 2 szint minimum megvan, ha elakad az új kolléga akkor tud segítséget kérni a jobban képben lévőktől.

- Egy vagy több telephelyen kell dolgozni?
Több telephely, de mind Budapesti.

- Alkalmazottként vagy vállalkozóként akarjátok foglalkoztatni az új kollégát?
Alapvetően főállású (alkalmazott) rendszergazdát keresünk, de ha valakinek van már saját cége akkor tudunk ajánlani alvállalkozói konstrukciót is. Miattunk nem kell kényszervállalkozóvá válni. :-)

Érkeznek a CV-k. Köszi minden jelentkezőnek. :-) Akinek eddig még nem válaszoltunk volna ne aggódjon, mindenkinek fogunk válaszolni, csak első menetben szeretnénk még bevárni az Összes jelentkezőt. :-)

Részmunkaidő játszik? 4 után, éjszaka, ügyelet hétvégén?
-------------------------
Dropbox refer: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház

azt lehet tudni h milyen bér keretetek van a munkára? már csak azért mert ez egy keresős családban ez kulcskérdés, na nem mint ha másnak nem lenne az.

+1 - nekem úgy rémlik h a közelmúltban is kerestetek új embert.
--
A legértékesebb idő a pillanat amelyben élsz.
https://sites.google.com/site/jupiter2005ster/

"Szívesen vennél részt hoszting operátori feladatok ellátásában, ügyfél kérések kezelésében és a a belső irodai infrastuktúra üzemeltetésében, TÉGED KERESÜNK!"

most oszinten, van aki ezt szivesen csinalja???