Junior Expert, User Support

Fórumok

General responsibilities

  • Providing client support and resolving technical issues in person and via e-mail, phone and other electronic media.
  • Answering users’ inquiries regarding computer software or hardware operation.
  • Conferring with users or conducting computer diagnostics to investigate and resolve problems or to provide technical assistance and support.
  • Referring major hardware or software problems or defective products to vendors or technicians for servicing.
  • Entering commands and observing system functioning in order to verify correct operations and detect errors.
  • Overseeing the daily performance of computer systems.
  • Setting up equipment for use by employees and ensuring the proper installation of cables, operating systems and appropriate software.
  • Preparing evaluations of software or hardware and recommending improvements or upgrades.
  • Developing training materials and procedures, or training users in the proper use of hardware or software.
  • Maintaining knowledge of hardware and software and regularly attending trainings and seminars.
  • Conferring with staff and management in order to establish requirements for new systems or modifications.
  • Performing light lifting and carrying computers, printers or other technical equipment.

Experience required

  • A working knowledge of Windows environments, Microsoft Office applications, available tools and software applications/utilities.
  • Possession of Microsoft certificates (MCP) is an advantage.
  • A minimum of two to three years’ work experience in the area of user support and/or system administration.
  • OSX and Mac support experience is an advantage (DTP, Quark, Photoshop, InDesign, Illustrator Creative Cloud knowledge is a plus).
  • Fluent verbal and written communication skills in Hungarian and English.
  • Interest in learning new skills and ability to learn fast.
  • Attention to detail.
  • Strong interpersonal communication and social skills.
  • Ability to work flexibly and meet tight deadlines.
  • Ability to work as a team player.

Education required

Specialised studies in a relevant field are required. A college or university degree is a plus (information technology, computer sciences, electrical engineering).

This full-time position is based at the REC’s head office in Szentendre, Hungary. The position is for a fixed period of one year, with the possibility of extension.

This full-time position is based at Szentendre, Hungary.

How to apply

Candidates should send a detailed CV and a motivation letter in English (only English-language applications will be considered) outlining their interest in the position and their qualifications by January 16, 2017, to:

Human Resources Department
Regional Environmental Center for Central and Eastern Europe
2000 Szentendre, Ady Endre ut 9-11
Email: recruitment at rec.org

Please include the position reference number in your application. If applying by email, please indicate the position reference number in the subject line.

(A hirdetés a HUP-Profession szabadkártya felhasználásával került kihelyezésre)

Hozzászólások

Azért a junior expert elég érdekes jelző.

2 éve is kerestünk embert, ugyanezeket sikerült itt megkérdeznetek. Akkor sorban újra. :)

A munkavégzés alapvetően 8:45-17:00, túlóra ritka és ha esetleg előfordul, akkor lecsúsztatható, sőt...

A Junior Expert itt a belső szabályzat fizetési osztályt jelenti, a gyakorlatban L1 szupport munkát jelent IT szinten. Van benne tonercsere, nyomtató nyomatállás bejelentés, nemindulazoutlookhiba, gépújratelepítés (image-ből alapvetően), újgépkiadás (image...) és még sorolhatnám. Természetesen elég hektikus, de logikusan besegítünk olyankor. Adott gyártó biznisz kategóriás gépei vannak használatban, minden gépre 3 év NBD garival, szóval ha olyan gond van akkor simán ugrasztható a szervíz. A gariidőn túli gépeknél persze előfordul minimális mókolás (ssd upgrade, ram upgrade, donor gépből billentyű/kijelző csere stb.), de csodatételre nem számítunk.

A pénzről annyit mondhatok, hogy alapvetően nem rossz, de nyilván nem milliókért keresünk erre a pozira embert. A fizu felett a jelenlegi szabályok szerint normális keretösszegű cafetéria jár (tehát nem a 8e forint, amiből még az adót is levonják), de a 2017-es konkrét opciókról még nincs semmilyen infónk.

Az angol nyelvű álláshírdetés nem flancolás, hanem nagyon változatos a kollégák nemzetisége. Legalább 20-30 országból vannak kollégák és a közös nevező az angol mind írásban, mind szóban. Olyan is bátran jelentkezhet, akinek perpill annyira nem fluent az englishe, de alapvetően jó angolból. (Rögtön leírom, hogy sok éve hasonlóan voltam, mert hiába voltam penge levelezésben vagy olvasásban, amikor mindennap jelentős mennyiséget kell angolul beszélgetni, az egészen más, egyszerűen bele kell jönni.)

Természetesen a hivatalos oldalon is szerepel a pozició és az oldalon tovább böngészve megismerhető a szervezet is: http://www.rec.org/position.php?id=76

Az éves fix szerződés policy, nincs érdemi jelentősége ennél a poziciónál.

vajon ha a jelentkezésben feltüntetem tapasztalatként a 4 évadnyi IT Crowd-ot?

Elnezest, bocsanat, nem szokasom allashirdeteseken kotozkodni, de ezt nem birom megallni:

"Specialised studies in a relevant field are required. A college or university degree is a plus (information technology, computer sciences, electrical engineering)."

Milyen specialis kepzes kell ahhoz, hogy valaki kicsereljen egy nyomtatopatront? Es milyen egyetemen oktatjak ezt?... (aki pedig egyetemi vegzettseggel ilyen allasra palyazik, nos, meg is erdemli :))

"Candidates should send a detailed CV and a motivation letter in English..."

Motivacios level a nyomtatopatron-cserelos allashoz?

Reszmunkaidos diaknak, 4 oraban dolgozo kismamanak, esetleg nyugdij elott allo, tovabbi karrierre nem vagyo "fiatalnak" lehet ez megfelelo hely. Vagy volt egy kerteszeti egyetemet vegzett baratom, aki szakmat valtott rogton diplomajanak kezhez kapasa utan, es elment hasonlo munkat vegezni egy nagy multihoz (15 evvel ezelott). Mindegyik esetben megbicsaklik az allas leirasa. Persze az is lehet, hogy a magyar helyzet akkorat valtozott, hogy most megint tulkinalat van IT szakemberekbol, es mindenki igyekszik letagadni a diplomait, csak hogy felvegyek valahova takaritani? Nem ertem.

Ez szintén egy sablon rész egy belső pozició leírásból, merthátapolicy. Egyébként tisztában vagyunk azzal, amit írsz. :) Alapvetően nem a support staffra méretezték ezeket a beosztásokat, viszont azokból levezetve technikailag előfordulhatna dupla professzor + phd -vel rendelkező L1 supportos is, de olyat nem keresünk. :)

Lentebb leírtam dióhéjban a rögvalóságot, a fentieken kár fennakadni.

Hát ez van, mindenhol vannak remek poliszik. Távmunka sajnos nem játszik. A gépek ugyan elérhetőek távolról, de az egyéb feladatok véletlenszerűen igényelhetik a helyszini jelenlétet, de cserébe túlóra sincs. Természetesen néha 1-1 nap belefér távolról előre egyeztetve a főnökkel.

A megadott határidőig mindenképp várjuk a jelentkezéseket.

Azzal még kiegészíteném, hogy hibajegykezelőt (SysAID) használunk és nagyban könnyíti munkánkat. Természetesen plusz adminisztráció is, de ez reakcióidőbe/munkaidőbe belekalkulált, hiszen felsőbb elvárás az issuek legalább alapszintű dokumentáltsága. Ezt sem sem kell túlgondolni, arról van szó, hogy ha érkezik egy kérés/probléma, akkor látható legyen ki és mikor, mit válaszolt és hogy ezzel megoldódott az illető gondja.

Még várjuk a jelentkezéseket, tessék bátran küldeni.

Ma jár le a határidő, még néhány órán át jöhetnek a jelentkezések.

A junior expert az vmi senior light? :)